پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:18 - 1400/10/28

برای لاغر شدن راه سخت و دور نروید / روزی هفت عدد از این دانه را بخورید

کارگر آنلاین | بادام ؛ سرشار از پروتئین و فیبر است رژیم کم کربوهیدرات با پروتئین بالا متابولیسم را نیز افزایش می‌دهد. فیبری که در بادام وجود دارد، باعث احساس سیری می‌شود. چربی بادام نیز یک چربی سالم است که بیشتر از دو سوم آن اشباع نشده است. همه کالری آن در بدن جذب نمی‌شود طبق تحقیقاتی که انجام شده کالری بادام تا ۳۰ درصد کمتر از برچسب‌ تغذیه ای آن است. همچنین مصرف آن باعث می‌شود که دیگر سراغ غذاهای پرکالری نروید. اگر بادام را به عنوان یک میان وعده بعد از صبحانه استفاده کنید در طول روز کالری کمتری مصرف خواهید کرد. دیگر فواید بادام برای سلامت بدن تحقیقات نشان داده افرادی که روزانه بادام مصرف می‌کنند، چربی‌های بدنی و شکمی بیشتری نسبت به بقیه افراد می‌سوزانند.

برخی از افراد مصرف بادام خیس خورده را ترجیح می‌دهند در صورتی که این امر هیچ تأثیری در فواید و خاصیت غذایی آن ایجاد نمی‌کند.

1- بادام منبع غنی از منگنز و منیزیم است. منگنز نقش مهمی در متابولیسم کربوهیدرات، اسیدهای آمینه و کلسترول دارد.

2- بادام همچنین دارای آنتی‌اکسیدان های زیادی است که بدن را از درون تقویت می‌کند.

خبرنگار  : اکرم تیمورپور

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
بانک رفاه کارگران