پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:09 - 1400/11/06

۵ قانون طلایی برای اینکه همیشه سالم باشیم

کارگر آنلاین| اینکه همیشه سالم باشیم خواسته ی دور از دسترسی نیست و نیاز به انجام کارهای سخت و عجیب نیست بلکه به سادگی می توان با رعایت ۵ قانون ساده و طلایی به این مهم دست یافت.

نوشیدن 2 لیوان آب وقتی صبح از خواب بیدار می شوید ضروری است. این عادت به بی اثر کردن اسید و در سیستم گوارشی و صاف شدن شکم کمک می کند و سپس می توانید یک فنجان چای یا قهوه بنوشید که برای شروع روز سوخت مناسبی است و همین طور نیمه ساعت ورزش کنید که انرژی تان بالا برود که بتوانید بقیه روز را بدون خستگی ادامه دهید.

ناشتا نوشیدن آب

2. صبحانه :

هرر روز صبحانه متفاوت بخورید و روزتان را با آرامش آغاز کنید وقتی شروع به کار کردید حدود ساعت 11 یک فنجان چای یا قهوه بنوشید و استراحت کنید و می توانید یک موز کوچک یا غذاهای سبک بخورید که انرژی مورد نیاز را تامین می کنید .

3. نهار :

زمان ایده آل برای صرف نهار 1 تا 1/30 بعدازظهر است و سعی کنید در وعده نهار از برنج و سبزیجات استفاده کنید و همین طور مصرف کشک در انتهای وعده غذایی موجب می شود هضم بهتری داشته باشید بعد از نهار نیم ساعت استراحت بسیار حائز اهمیت است . بعضی افراد در این زمان چرت کوتاهی می زنند و انرژی را برای بقیه روز تامین می کنند.

تغذیه مناسب

4. میان وعده :

حدود ساعت 5 تا 5:30 دقیقه بعد از ظهر زمان مناسبی برای مصرف یک میان وعده سبک است که انرژی مورد نیاز را تامین و شکم را پر نگه می دارد و همچنین سطح قند را هم طبیعی حفظ می کند.

5. شام :

شام همیشه باید سبک باشد و بیشتر نان و سبزی مصرف کنید و از خوردن برنج اجتناب کنید چون حاوی کربوهیدارت فراوانی است ، بعد از شام حتما قدم بزنید و مستقیم به رختخواب نروید.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین