" />
پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:07 - 1401/05/16

برنامه‌ای برای علاقه‌مندان به مداحی در رادیو جوان طراحی می شود

کارگر آنلاین | محمدی گفت: در حال طراحی برنامه‌ای با محوریت مداحی و شعر عاشورایی بودیم و امیدواریم که بتوانیم این برنامه را برای اربعین آماده کنیم.">

علیرضا محمدی، مدیر گروه اندیشه رادیو جوان گفت: ما از اول محرم تیمی را به کربلای معلی ارسال کردیم و هر روز حدود دو تا سه ساعت برنامه زنده از کربلای معلی پخش می‌کنند. روز تاسوعا و عاشورا هم برنامه استیج زنده در میدان خراسان طراحی کردیم. همچنین، برنامه ویژه مستند تولید کردیم تا به معرفی هیات‌هایی بپردازد که سابقه طولانی دارند. 

  • مدیر گروه اندیشه رادیو جوان گفت: برای اربعین امسال هم قصد داریم همانند سال گذشته تیمی را به کربلا اعزام کنیم که به صورت متحرک، موکب به موکب حرکت کند و تا کربلای معلی برنامه زنده پخش کند؛ بنابراین احتمالاً تیم ۱۰ نفره‌ای را اعزام کنیم که از نجف تا کربلا برنامه زنده را پوشش دهد.

محمدی گفت: در حال طراحی برنامه‌ای برای قبل از ماه محرم بودیم. برنامه‌ای برای مداحی و شعر عاشورایی که به صورت مسابقه‌ای و در قالب عصر جدید بود. این برنامه برای ماه محرم آماده نشد. چون به برنامه‌ریزی بیشتری احتیاج داشت. سعی می‌کنیم که این برنامه برای اربعین آماده شود؛ بنابراین بعد از فراخوانی که از سوی ما اعلام شد، افرادی که به شعر و مداحی علاقه دارند می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین