پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:10 - 1401/06/12

لزوم تامین زمین مناسب و اعطای تسهیلات کم بهره برای ساماندهی مسکن کارگران

کارگر آنلاین | علیرضا محمودی با توجه به فرمایش اخیر رهبر انقلاب مبنی بر اولویت مسکن برای مردم، از دولت خواست کرد: در خصوص تامین زمین مناسب و اعطای تسهیلات کم بهره قدم‌های موثرتر برداشته شود.

به گزارش کارگر آنلاین ، در نشستی پیرامون بررسی وضعیت اتحادیه تعاونی‌های مسکن کارگران ایران (اسکان) که به بهانه فرارسیدن هفته تعاون برگزار شد، عضو هیات رئیسه اتاق تعاون ایران و رئیس هیات مدیره اتحادیه تعاونی‌های مسکن کارگران ایران (اسکان) بر اهمیت نقش تعاونی‌ها در تحقق برنامه‌های دولت در حوزه مسکن تاکید کردند.

  • علیرضا محمودی (رئیس هیات مدیره اتحادیه تعاونی‌های مسکن کارگران ایران) با تسلیت ایام عزاداری ماه صفر و همچنین گرامیداشت هفته تعاون و تبریک به جامعه بزرگ تعاون گفت: توانمندی و ظرفیت‌های تعاونی‌ها، می‌تواند نقطه اتکاء دولت در تحقق برنامه‌های حوزه مسکن باشد. 
  • وی تصریح کرد: تنها چارچوبی که می‌تواند به واسطه اعتماد مردم سرمایه‌های خرد را در بخش مسکن سازماندهی کند و باری از روی دوش خانوارهای غیر برخوردار بردارد، تعاونی‌های مسکن هستند. 
  • رییس هیات مدیره اتحادیه اسکان افزود: حوزه مسکن پیشران تولید و اقتصاد است و تحریک بخش مسکن می‌تواند موجب تغییرات قابل ملاحظه‌ای در اقتصاد کشور شود، زیرا بخش مسکن شاخص‌های پیوندی بزرگی با صنایع و فعالیت‌های دیگر نیز دارد. 
  • محمودی اتخاذ راهکارهای رونق بخشی به حوزه مسکن همراه با سیاست‌های حمایتی دولت را در نهایت عامل تحریک و رونق بخشیدن و رشد سایر بخش‌ها برشمرد و تاکید کرد: توجه به تعاونی‌های مسکن در این بخش می‌تواند فعالیت‌های سوداگرانه را نیز به‌شدت کاهش دهد. 
  • عضو هیات رییسه اتاق تعاون ایران با توجه به فرمایش اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اولویت تامین مسکن برای مردم، از دولت و دستگاه‌های ذی‌ربط خواست کرد: در خصوص تامین زمین مناسب و اعطای تسهیلات کم بهره قدم‌های موثرتر برداشته شود. 
  • محمودی در پایان از معاونت تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و همکاران آن بابت برگزاری نمایشگاه "رسم تعاون" قدردانی کرد.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین