پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00020:43 - 1401/11/03

بانک رفاه کارگران رتبه دوم در بین بانک‌ها و نهم در بین صد شرکت برتر ایران را کسب کرد

کارگر آنلاین | بر اساس نتایج بیست‌وپنجمین رتبه‌بندی شرکت های برتر ایران (رتبه بندی IMI-۱۰۰)، بانک رفاه کارگران رتبه ۹ در میان صد شرکت برتر و رتبه ۲ در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری را از نظر شاخص فروش به خود اختصاص داد.

به گزارش کارگر آنلاین ، در همایش شرکت‌های برتر ایران که امروز دوشنبه 3 بهمن ماه با حضور جمعی از مسئولان کشوری، صاحبان و مدیران بنگاه‌های اقتصادی، کارآفرینان برتر، اساتید دانشگاهی و... با هدف معرفی صد شرکت برتر کشور در سال 1401 (برمبنای صورت‌های مالی سال 1400) توسط سازمان مدیریت صنعتی در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، بانک رفاه کارگران به عنوان نهمین شرکت و دومین بانک برتر کشور از نظر شاخص فروش، معرفی شد. 

بر اساس این گزارش، این بانک با افزایش توانمندی‌ها و قابلیت‌های تخصصی خود در حوزه‌های مختلف و گسترش حمایت‌های مربوطه از تولید ملی و اشتغالزایی، جایگاه خود در بین شرکت‌ها و بانک‌های برتر کشور در سال جاری را ارتقاء بخشید. 

شایان ذکر است، بانک رفاه کارگران در سال گذشته رتبه 11 در بین صد شرکت اول کشور و رتبه 3 در بین بانک‌ها را کسب کرده بود که در سال جاری جایگاه خود را در بین شرکت‌های برتر دو پله و در بین بانک‌ها و موسسات اعتباری یک پله ارتقاء بخشید. 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین