پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:20 - 1399/06/28

سقوط مرگبار جوان 35 ساله در دره «ویژدرون» ایلام + تصاویر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از مرگ جوان ۳۵ ساله غیربومی در دره «ویژدرون» ایلام خبر داد و گفت: فرد فوت شده به علت سقوط از ارتفاع جان خود را از دست داده است.

علی اصغر علی اکبری اظهار کرد: شامگاه چهارشنبه در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام (شماره ۱۱۲) مبنی سقوط یک نفر در دره ویژ درون که به همراه گروهی از گردشگران غیر بومی به این دره ورود کرده بودند، صبح روز پنج شنبه با روشن شدن هوا بلافاصله ۲ تیم واکنش سریع و تیم کوهستان از طریق بالگرد و ۴ تیم کوهستان دیگر از شهرستان ملکشاهی و مرکز استان به صورت زمینی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

علی اکبری بیان کرد: در این عملیات که از صبح دیروز آغاز شد، نجاتگران هلال احمر پس از حضور در محل وقوع حادثه با استفاده از تجهیزات تخصصی کوهستان به داخل دره ورود پیدا کردند و به جسد فرد فوت شده دست یافتتد.

وی ادامه داد: نجاتگران جمعیت هلال احمر در عملیاتی بسیار سخت و با استفاده از تجهیزات کوهستان جسد فرد فوت شده را در ساعت یک بامداد جمعه بیست و هشتم شهریور از عمق حدوداً ۲۰۰ متری به بالادست دره منتقل کردند.

وی افزود: به رغم کوهستانی بودن و شرایط سخت حاکم بر منطقه، صعب العبور بودن مسیر و تاریکی هوا این عملیات متوقف نشد و نجاتگران این جمعیت توانستند در ساعت ۳:۵٠ دقیقه صبح امروز جسد فرد مذکور را با استفاده از تجهیزات نجات از مسیر خروجی (کان گنبد) به بیرون دره منتقل و به مراجع ذیصلاح تحویل دادند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین