پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:06 - 1399/06/29

نجات کودک 8 ساله از درون چاه ۲۰ متری در ایسین

پسر ۸ ساله اهل دهستان ایسین، به‌طور معجزه‌آسایی از درون یک حلقه چاه به عمق ۲۰ متر نجات یافت.

به گزارش کارگر آنلاین، عصر پنجشنبه گذشته پسربچه‌ای به نام رادمهر درحالی‌که لباس ورزشی به تن داشت و در حال بازی در اطراف خانه بود ناگهان درون یک چاه عمیق سقوط کرد. در همان لحظه زن جوان که کنار درب منزل نظاره‌گر بازی پسرش بود با دیدن این حادثه، وحشت‌زده به سمت چاه آمد و فریادکنان از اطرافیان کمک خواست ...

 معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی بندرعباس بابیان اینکه این حادثه در ساعت ۱۸ و ۵۸ دقیقه ۲۷ شهریورماه جاری به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که بلافاصله ۱۰ نفر از تیم ایستگاه شماره یک و ۵ به محل موردنظر در سر ریگ ایسین اعزام شدند. سر آتش یار حسن امینی زاده ادامه داد: به علت بعد مسافت و آدرس نامفهوم، ۳۵ دقیقه بعد از اطلاع، به محل موردنظر رسیدیم. وی ادامه داد: زمانی که به محل رسیدیم وضعیت کودک را در چاه بررسی کردیم و بعد از گذشت ۶ دقیقه، وی را از چاه بیرون آوردیم. امینی زاده این حادثه را معجزه خواند و یادآور شد: پسربچه به درون‌چاهی از سنگ و خاک به عمق ۲۰ متر سقوط کرد که فکر می‌کردیم در این حادثه آسیب جدی دیده باشد ولی به‌طور معجزه‌آسایی سالم و بدون کوچک‌ترین جراحاتی از درون چاه بیرون آمد.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی بندرعباس، مأموریت‌های این سازمان در خود حوزه شهر بندرعباس دانست و گفت: اگر افرادی خارج از این حوزه از ما کمک بخواهند، تیم‌ها بدون هیچ چشمداشتی و برای همکاری وامداد و نجات حادثه دیدگان به‌سرعت به محل‌های موردنظر اعزام می‌شوند اما بعد مسافت در زمان رسیدن به محل تأثیر دارد و نباید افراد از آتش‌نشانان شاکی باشند که چرا دیر به محل رسیدند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین