پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00007:50 - 1399/06/30

۳۱شهریورماه؛ آخرین مهلت بارگذاری متقاضیان در سامانه طرح اقدام ملی مسکن

متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تا پایان شهریورماه فرصت دارند، نسبت به بارگذاری مدارک خود در سامانه www.tem.mrud.ir اقدام نمایند.

 به گزارش کارگر آنلاین، همکتران فرهنگی متقاضی طرح اقدام ملی مسکن تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۳۱شهریورماه فرصت دارند نسبت به بارگذاری مدارک خود اعم از تصویر تمام صفحات شناسنانه و کارت ملی خود و افراد تحت تکفل و گواهی احراز سابقه ۵ سال سکونت اخیر در شهر مورد تقاضا در سامانه www.tem mrud.ir اقدام نمایند.

بنا براین گزارش به منظور سرعت و صحت انجام فرآیند بارگذاری حجم اسناد بارگذاری شده، باید کمتر از ۱۶۵ کیلو بایت باشد.

متقاضیانی که پیش از این اقدام به تکمیل مدارک خود نموده اند، با مراجعه سامانه مذکور و ثبت کدملی و کدرهیگیری قادر به مشاهده وضعیت درخواست خود هستند، چنانچه اطلاعات همکاران در بخش درخواست ها، در دو ردیف و با دو وضعیت متفاوت نمایش داده شود، ضروری است طی تماس با اداره محل خدمت خود نسبت به حذف وضعیتی که اطلاعات آن کامل نیست اقدام نماید.

تاکید می گردد چنانچه در هر یک از مراحل مشخص شود متقاضی واجد شرایط دریافت طرح ملی مسکن نمی باشد، امتیاز وی لغو و متقاضی مکلف به پرداخت زیان آن خواهد بود، لذا بانوان کمتر از ۳۵ سال و آقایان مجرد، صرفا در صورت متارکه و با داشتن گواهی کفالت، واجد شرایط ثبت نام هستند.

احراز سابقه ۵ سال سکونت اخیر در شهرهای مورد تقاضا توسط متقاضیان در صورت ارائه مدارکی نظیر گواهی تولد متقاضی، همسر و یا فرزندان وی، جواز کسب صنوف متقاضی یا همسر، سابقه پرداخت حق بیمه، گواهی اشتغال به کار از ادارات دولتی محل خدمت متقاضی و یا همسر وی، گواهی مبنی بر پرداخت حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان و گواهی تحصیلی فرزندان، قابل قبول است.

متقاضیانی که اطلاعات آنها به صورت کامل در سامانه طرح اقدام ملی مسکن بارگذاری شده است، پس از احراز هویت توسط ادارات محل خدمت و اعلام تاییدیه صحت اطلاعات از سوی ادارات، می توانند در خصوص تکمیل و محضری نمودن فرم تعهد و فرم تعهد رضایت همسر (مخصوص خانم های متاهل) و تکمیل چک لیست پالایش اقدام و مدارک مذکور را تا ۲۰ مهرماه ۱۳۹۹ به ادارات تابعه تحویل نمایند.

تاکید می گردد فرم چک لیست پالایش نیاز به تایید محضری نداشته و امضاهای آن در اداره محل خدمت متقاضی اخذ می گردد.

همچنین تا اعلام تایید ادارات محل خدمت، متقاضیان از محضری نمودن تعهدنامه و پرداخت هزینه ممانعت نمایند.

درپایان ذکر این موضوع ضروری است که متقاضیان باید توانایی پرداخت اقساط تسهیلات و تامین ۳ تا ۴۰ میلیون آورده علاوه بر تسهیلات بانکی، پس از اعلام اداره کل راه و شهرسازی را داشته باشد.

منبع: وزارت آموزش و پرورش
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین