پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00007:00 - 1399/06/31

قیمت روز خودرو‌های مدیران خودرو امروز دوشنبه ۳۱ شهریور ۹۹ + شرایط جدیدفروش اقساطی مدیران خودرو

آخرین قیمت روز خودرو‌های مدیران خودرو امروز دوشنبه ۳۱ شهریور ۹۹ مشخص شد.

به گزارش کارگر آنلاین، در این روزهایی که خودرو سازان داخلی هر سه ماه به قیمت خودروهای خویش را می افزایند، خودروهای چینی نیز گوی سبقت را ربوده و قیمت خودروها و محصولات خویش را افزایش دادند. قیمت خودروهای ام وی ام MVM مدیران خودرو بر اساس قیمت امروز محصولات ام وی ام mvm در نمایندگی های رسمی مدیران خودرو و مراجعه به بازار خودرو بروز می شود. برای اطلاع از آخرین قیمت محصولات مدیران خودرو امروز دوشنبه ۳۱ شهریور 99 این صفحه را در سایت تخصصی راهبرد معاصر دنبال کنید.

 

جالب است بدانید که در این روزهای نابسامان بازار یکی از خودروسازانی که بیشتر نظر مردم را به خو جلب کرده، مدیران خودرو است. با توجه به افزایش چند برابری قیمت مردم رغبت بیشتری به محصولاتمدیران خودرو و خودروهای چری و تیگو و آریزوپیدا کرده اند. شاید یکی از علت های رغبت مردم به محصولات مدیران خودو طراحی و دیگری امکانات خودوها باشد. ولی از همه مهمتر شرایط ویژه اقساطی خودرو توسط این شرکت است.

از عوامل دیگر جلب نظر مردم فروش خودرو ام وی ام و چری به خود شرکت و یا تعویض خودرو مدیران خودو با خودرو نو و صفر کیلومتر است.

 

ام وی ام ایکس ۵۵ (MVM X55) / قیمت ایکس 55 از مرز 680 میلیون تومان هم گذشت!

 

در گروه ام وی امٍ با نگاه به ام وی ام ایکس ۵۵ (MVM X55) می‌توان ردپای زبان طراحی روز را مشاهده کرد و در نمای جلو به‌کارگیری جلوپنجره مشبک و چراغ‌های پیشانی بزرگ با طراحی داخلی تیره، ظاهری مدرن و اسپرت را به آن بخشیده است.

 

همچنین با نگاه به خطوط برجسته نقش‌بسته روی سپرها و استفاده از ادوات کرومی در بخش‌هایی از آن، می‌توان به روحیه اسپرت و تهاجمی آن پی برد. گرافیک چراغ‌های عقب نیز کاملا جدید بوده و به‌نوعی تحول در محصولات این برند به‌شمار می‌رود.

 

اما با نگاهی دقیق‌تر می‌توان امضای طراح و رگه‌هایی از اصالت مجصولات این برند را در آن مشاهده کرد.

 

درواقع هنگام روشن شدن چراغ‌ها، شمایلی از حرف C نمایان می‌شود که یادآور حرف اول چری به مخاطبان است. 

 

قیمت مدیران خودرو

 

محصول جدید مدیران خودرو فیلم

 

منبع: راهبرد معاصر
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین