پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:51 - 1399/07/06

تصادف مینی بوس و تریلی در شهرستان هامون دو کشته و ٢٨ مصدوم بر جا گذاشت

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از جانباختن دو نفر و مصدوم شدن ٢٨ تن در پی وقوع یک تصادف خبر داد.

مجتبی خالدی در این باره اظهار کرد: حوالی ساعت ٧:٣٠ دقیقه امروز در پی اعلام وقوع حادثه تصادف تریلی با مینی بوس در محور محمدآباد-زاهدان در شهرستان هامون، بلافاصله ٩ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور نیرو های اورژانس در محل مشخص شد که دو نفر در پی این حادثه جان خود را از دست داده اند و ٢٨ تن مصدوم شدند.

خالدی افزود: مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند و متاسفانه حال سه نفر از آن ها وخیم گزارش شده است.

وی ادامه داد: طی اقدامات درمانی که انجام شد مصدومان در کمترین مدت زمان به مراکز درمانی زابل منتقل شدند. همچنین جهت هماهنگی با معاون درمان زابل در خصوص فراخوان نیروها و رسیدگی بیشتر با مدیر داخلی بیمارستان زابل صحبت شد تا پزشکان متخصص به اورژانس بیمارستان فراخوان شوند.

وی گفت: خوشبختانه متخصص طب اورژانس نیز داخل اورژانس حضور دارد. فراخوان نیرو ها از بخش های دیگر به بخش اورژانس و اقدامات درمانی از خود اورژانس برای اتاق عمل مستقیم انجام شد و بررسی های لازم در خصوص خون و فرآورده های خونی برای این مصدومان نیز انجام شده است.

 خالدی اظهار کرد: گزارشات حاکی از این است که همچنان حال سه نفر از مصدومان وخیم است که امیدواریم اقدامات درمانی بلافاصله برای آن ها انجام شود.

وی افزود: با توجه به اینکه تمام امکانات در بیمارستان زابل وجود دارد با این حال از بیمارستان های زاهدان خواستیم که حتی در صورت نیاز به خدمات فوق تخصصی، آمادگی لازم را داشته باشند.

خالدی گفت: تا این لحظه تمام امکانات در زابل وجود دارد و جای نگرانی نیست. امیدواریم سایر مصدومان نیز سلامتی خود را به دست بیاورند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین