پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00008:52 - 1399/07/08

جزئیات دام دکتر قلابی برای دختر مقیم سوئد

پلیس پایتخت در جست‌وجوی مردی است که با معرفی خود به عنوان پزشک قلابی، دختر مقیم سوئد را 600دقیقه به گروگان گرفته و اموالش را دزدیده است.چند روز پیش دختر 35 ساله‌ای با حضور نزد بازپرس دادسرای جنایی تهران از مردی به اتهام آدم‌ربایی و سرقت مقرون به آزار، شکایت کرد.

به گزارش کارگر آنلاین، با دستور قضایی تحقیقات در دستور کار پلیس قرار گرفت. شاکی در جریان تحقیقات گفت: «من و خانواده‌ام مقیم کشور سوئد هستیم. پدرم پولدار است و در زمینه تجارت فعالیت دارد.من هم به عنوان مدیر داخلی شرکت او فعالیت می‌کنم. هر سال دو بار برای دیدن اقوام به تهران می‌آیم.

اسفند که به ایران آمدم، به خاطر شیوع کرونا نتوانستم به سوئد بازگردم. یک روز در خیابانی در شمال تهران با مرد جوانی آشنا شدم که ظاهری شیک و آراسته داشت و می‌گفت پزشک و جراح است. حتی کارت ویزیتش را به من داد. بعد از آن، از طریق واتس‌اپ و تلگرام با وی در ارتباط بودم. کم‌کم به هم علاقه‌مند شدیم تا این‌که مدعی شد، می‌خواهد با من و پدرم همکاری داشته باشد و سرمایه‌گذاری کند.»شاکی ادامه داد: «من به گمان این‌که او پزشکی معتمد است، دعوتش را قبول کرده و به خانه‌اش در شمال تهران رفتم.

نیم‌ساعت از حضورم گذشته بود که به من حمله‌ور شد و مرا داخل اتاقی انداخت و بعد از کتک زدن، دست و پایم را بست و طلاهایی که همراه داشتم را به زور گرفت.او کیفم را جست‌و‌جو کرد و هرچه دلار و یورو در آن بود را برداشت، سپس چند برگه از دسته‌چکم را کند و به زور از من امضا گرفت. 600 دقیقه گروگان او بودم و در این مدت حتی موهایم را تراشید. وقتی از خانه بیرون رفت، با دست و پای بسته خودم را به پنجره رساندم و شروع به فریاد و درخواست کمک کردم. یکی از همسایه‌ها متوجه ماجرا شد و با پلیس تماس گرفت. ماموران کلانتری آمدند و مرا نجات دادند.»بعد از شکایت این دختر، تحقیقات ادامه یافت و معلوم شد که خانه دو روز قبل از سوی مرد گروگانگیر اجاره شده است. همچنین مشخص شد مرد آدم‌ربا، پزشک نبوده و دروغ گفته و هدفش اخاذی و سرقت از شاکی بوده است. با توجه به فرار آدم‌ربا، تحقیقات پلیس برای دستگیری و رازگشایی از دیگر ابعاد این پرونده ادامه دارد.
 

منبع: بهار
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین