پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ11016:43 - 1399/07/14

اعضای باند عقاب‌های پایروند در کرمانشاه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری هر چهار عضو یک باند شرارت که لقب عقاب‌های پایروند را برای خود انتخاب کرده بودند، خبر داد و گفت: اعضای این باند جرائم متعددی را در پرونده سیاهشان ثبت کرده بودند که در نهایت با اقتدار ماموران تسلیم و زمین‌گیر شدند.

به گزارش کارگر آنلاین، سردار علی اکبر جاویدان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از ارجاع چند مورد پرونده به پلیس امنیت عمومی در خصوص شرارت‌های اعضای یک باند که باعث ایجاد رعب و وحشت شده بود، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی در چند عملیات موفق به شناسایی و دستگیری سه تن از اعضای باند موسوم به «عقاب‌های پایروند» شده بودند، افزود: تلاش برای دستگیری سردسته این باند ادامه داشت تا اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی استان با افزایش کارهای اطلاعاتی و تحقیقاتی خود موفق به شناسایی مخفیگاه سردسته ۲۷ ساله باند در شهر  ملارد  استان البرز شدند.

سردار جاویدان افزود: با ردیابی مخفیگاه متهم مذکور که از یکسال قبل تحت تعقیب قرار داشت هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی انجام و ماموران پلیس امنیت عمومی استان با هماهنگی پلیس استان البرز در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری سردسته باند عقاب های پایروند شدند.

این مقام عالیرتبه انتظامی با اشاره به سنگین بودن پرونده اعضای این باند، گفت: ضرب و جرح، رعب و وحشت، قدرت نمایی با شمشیر، اخلال در نظم و امنیت عمومی، تخریب اموال و اخاذی و زورگیری نمونه هایی از جرائم این باند خطرناک است.

 وی خاطرنشان کرد: اعضای باند تصاویر قدرت نمایی پوشالی خود و اقدامات مجرمانه اشان را نیز در فضای مجازی منتشر می کردند.

سردار جاویدان با تاکید بر اینکه استان کرمانشاه جای اراذل و اوباش و اشراری نظیر اعضای این باند نیست، گفت: همه این افراد بدانند سخت ترین برخوردها و مجازات ها در انتظارشان خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان یادآوری کرد: پلیس قاطعانه با اشرار و مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی دهد عده ای به منظور قدرتنمایی امنیت شهر و جامعه را مختل و مزاحم دیگران شوند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین