پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:35 - 1399/07/24

افشای جزئیات تازه از جنایت در هتل اسپیناس

تازه‌ترین تحقیقات در پرونده تیراندازی مرگبار در هتل اسپیناس نشان می‌دهد که مرد جوان پس از قتل زنی آشنا، با شلیک گلوله به زندگی‌اش پایان داده است.

این حادثه چهارم شهریور‌ماه، در طبقه ششم هتل اسپیناس پالاس تهران رخ داد. آن روز وقتی یکی از خدمه هتل برای انجام نظافت قدم در اتاقی در طبقه ششم گذاشت، چشمش به جسد خونین زن و مردی جوان افتاد و وحشت‌زده همکارانش را خبر کرد.

با حضور تیم تحقیق در محل جنایت معلوم شد که قربانیان زنی حدودا 29ساله و مردی 24ساله هستند و هر دوی آنها به ضرب گلوله جان‌شان را از دست داده‌اند. بررسی‌ها حکایت از این داشت که زن جوان به تنهایی اتاق را اجاره کرده و از شهرستان به تهران آمده بود، اما مرد جوان را کسی نمی‌شناخت. در نزدیکی اجساد نیز اسلحه کلت کمری و 2نامه که بیشتر شبیه وصیت‌نامه بود، قرار داشت. زن و مرد جوان از اعضای خانواده‌هایشان حلالیت طلبیده و خواسته بودند که آنها را ببخشند. همچنین نوشته بودند که به چه کسانی بدهکار هستند و از خانواده‌هایشان خواسته بودند بدهی‌هایشان را پرداخت کنند. علاوه بر این نوشته بودند که اموالشان به چه کسانی بعد از مرگشان برسد.

در ادامه تحقیقات هویت مرد جوان نیز شناسایی شده و مأموران دریافتند که آنها (قربانیان) نسبت فامیلی با یکدیگر دارند و زن جوان همسر یکی از بستگان مرد بوده است. بررسی‌ها نشان می‌داد که اتاق را زن اجاره کرده و پس از آن کلید یدکی را به مرد داده و او وارد اتاق شده است. با دستور قاضی، تحقیقات در این پرونده جنایی آغاز شد تا اینکه در تازه‌ترین تحقیقات مأموران تشخیص هویت، معمای این پرونده آشکارشد.

به گفته تیم تحقیق، آثار باروت روی دستان زن جوان وجود نداشت و این نشان می‌داد که مرد جوان ابتدا به سمت زن شلیک کرده و او را کشته و پس از آن به زندگی خودش با شلیک گلوله پایان داده است. در ادامه خانواده زن جوان راهی دادسرای جنایی تهران شدند و به طرح شکایت پرداختند. آنها عنوان کردند که دخترشان با همسرش اختلافات شدیدی داشته است اما شوهر وی در تحقیقات منکر اختلاف با همسرش شد.

وی گفت: که از مدتی قبل متوجه رفتارهای مرموز همسرش شده و به او تذکر داده است، اما به گفته مرد جوان همسرش اهمیتی به حرف‌های او نداده تا اینکه در جریان این حادثه تکان‌دهنده قرار گرفته است. تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد.

 

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین