پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:37 - 1399/07/24

سقوط مرموز پسری از طبقه چهارم؛ قتل، خودکشی یا حادثه؟

تحقیقات برای کشف معمای مرگ جوانی که از طبقه چهارم ساختمانی در غرب تهران به پایین سقوط کرده، از سوی کارآگاهان جنایی تهران آغاز شده است.

این حادثه سه‌شنبه شب در یکی از خیابان‌های غرب تهران رخ داد. بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت که پسری حدود25ساله از پنجره اتاق خواب آپارتمانی در طبقه چهارم به پایین افتاده و جانش را از دست داده است.

متوفی در آپارتمان طبقه چهارم زندگی می‌کرد و شب حادثه 3نفر از دوستانش مهمان وی بودند. 2نفر از آنها پس از این اتفاق فرار کردند اما یکی از آنها در محل حادثه بود که مأموران به تحقیق از وی پرداختند. پسر جوان گفت: شب حادثه من و دو نفر از دوستان دیگرم مهمان خانه قربانی بودیم. همه ما مواد‌مخدری به نام قارچ مصرف کردیم و بعد از آن من به آشپزخانه رفتم تا وسیله‌ای بردارم. ناگهان صدای مهیبی شنیدم و بعد از آن دو نفر از دوستانم فرار کردند. من لحظه سقوط دوستم را ندیدم و نمی‌دانم آیا ماجرا یک حادثه بوده یا دوستم خودکشی کرده و یا او را به پایین پرت کرده‌اند. خودم از این اتفاق به‌شدت شوکه شده‌ام.

پسرجوان با دستور بازپرس جنایی بازداشت شده و تحقیقات در حالی برای بازداشت دو دوست فراری ادامه دارد که همسایه‌ها می‌گویند پیش از سقوط، صدای دعوا و درگیری از داخل آپارتمان طبقه چهارم شنیده‌اند. هم‌اکنون گروهی ازکارآگاهان تجسس‌های خود را برای رازگشایی از سقوط پسر جوان آغاز کرده‌اند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین