پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:20 - 1399/07/30

آتش‌سوزی در بیمارستان فیروزآبادی شهرری

رئیس ایستگاه ۹ آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: حضور به موقع و عملیات چشمگیر آتش‌نشانان ۵ ایستگاه از آتش‌سوزی گسترده در بیمارستان فیروزآبادی در جنوب تهران جلوگیری کرد.

مهدی عیاق رئیس ایستگاه ۹ آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۰۸:۲۳ صبح امروز کارکنان بیمارستان فیروزآبادی شهرری در تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ از مشاهده شعله‌های آتش در قسمت اتصالات بیرونی ساختمان خبر دادند که پاسخگوی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران پس از دریافت اطلاعات بلافاصله ایستگاه‌های ۱۴، ۴۷، ۹۰ و گروه امدادونجات ۱۷ را به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام کرد.

وی که از ابتدای عملیات آتش‌نشانان در محل آتش‌سوزی حضور داشت، گفت: قسمت کلینیک تخصصی بیمارستان فیروزآبادی از قسمت تأسیسات در نمای ساختمان دچار آتش‌سوزی شده بود که شعله‌های آتش به پنجره‌ها و درختان حاشیه کلینیک سرایت کرده و دود ناشی از این آتش‌سوزی در طبقات سوم تا پنجم ساختمان انباشته شده بود.

رئیس ایستگاه ۹ آتش‌نشانی شهرداری تهران ادامه داد: با توجه به هوشیاری مسؤولان بیمارستان، تمامی بیماران، پرستاران و پزشکان از داخل ساختمان به بیرون منتقل شده و در محل امنی قرار گرفته بودند. لذا آتش‌نشانان با رعایت موارد ایمنی و پس از مجهز شدن به دستگاه تنفسی به چند گروه عملیاتی تقسیم شده که دو گروه از پایین ساختمان و از طریق پشت‌بام اقدام به شعله‌زنی و مهار شعله‌های آتش کردند.

 عیاق تصریح کرد: گروه دیگر آتش‌نشانان نیز در طبقات اول تا پنجم ساختمان اقدام به جستجوی محبوسان احتمالی کرده و پس از تخلیه کامل اقدام به تخلیه دود از داخل ساختمان کردند.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از تخلیه کامل دود و ایمن‌سازی محل حادثه موارد ایمنی لازم را به مسؤولان بیمارستان متذکر شده و عملیات خود را به اتمام رساندند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین