پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:24 - 1399/08/03

نزاع دسته جمعی مرگبار در کهگیلویه و بویراحمد؛ 4 نفر کشته شدند

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری ۶ نفر از عاملان اصلی نزاع بهمئی در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد و گفت: ۲ نفر از این افراد به ارتکاب قتل های ناشی از نزاع دسته جمعی اعتراف کردند.

به گزارش کارگر آنلاین؛ سرهنگ ستاد" کیقباد مصطفایی" در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای شهر لیکک از توابع شهرستان بهمئی منجر به قتل ۴ نفر در جریان این نزاع بلافاصله اکیب هایی از پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی استان به محل اعزام شدند.
وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان، با هماهنگی و نظارت دادستان محترم شهرستان بهمئی با انجام اقدامات فنی و تخصصی و تلاش شبانه روزی موفق به شناسایی و دستگیری ۶ نفر از عاملان اصلی نزاع شده و از آنان ۴ قبضه اسلحه گرم و مقادیری مهمات کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ۲ نفر از متهمان در بازجویی‌های مقدماتی به ارتکاب قتلها اعتراف کردند و تحقیقات تکمیلی با نظارت و ارشادات مقام قضائی در حال انجام است.
مصطفایی با اشاره به این که با حضور مقتدرانه پلیس و دستگاه توانمند قضائی استان و شهرستان، امنیت در منطقه برقرار است، بیان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و قانونی بعمل خواهد آورد.

منبع: عصر ایران
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین