پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:18 - 1399/08/03

پیکر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس در رشت تشییع شد

مراسم تشییع پیکر «فرمان پوریعقوب» از شهدای تازه تفحص شده گیلانی هشت سال دفاع مقدس در رشت برگزار و در زادگاهش تالش به خاک سپرده شد.

به گزارش کارگر آنلاین، مراسم تشییع پیکر «فرمان پوریعقوب» از شهدای تازه تفحص شده گیلانی هشت سال دفاع مقدس، امروز شنبه 3 آبان، با حضور مسئولین لشگری و کشوری و همچنین خانواده شهید در مرکز فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت برگزار شد.

بر اساس این گزارش، پس از تشریفات نظامی و تشییع، پیکر این شهید گرانقدر هشت سال دفاع مقدس جهت خاکسپاری به شهرستان تالش منتقل شد.

مراسم وداع با پیکر این شهید بزرگوار امشب، بعد از نماز مغرب و عشاء در تپه نورالشهدای تالش برگزار می‌شود و صبح روز یکشنبه، چهار آبان، همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) در روستای شیخ محله اسالم تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

گفتنی است، شهید «فرمان پوریعقوب» متولد ۷ خرداد ۱۳۴۴ در شهرستان تالش است، وی از سربازان لشکر ۲۱ حمزه نیروی زمینی ارتش در تاریخ ۲۳ بهمن 1364 در شهر آبادان به فیض رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر شهید «فرمان پوریعقوب»، پس از ۳۵ سال از شهادت در مناطق عملیاتی شناسایی و پس از انجام آزمایش دی‌ان‌ای، به خانواده تحویل داده شد.

منبع: ابنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین