پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:03 - 1399/08/03

اختصاص ۳۹۵ هزار دلار از اعتبارات فائو به پروژه مدیریت سیل

معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: توان مهندسی بالایی در خصوص فعالیت های آب و خاک درسطح کشور داریم و قابلیت صدور این دانش و خدمات به کشورهای دیگر وجود دارد.

کارگر آنلاین | معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: توان مهندسی بالایی در خصوص فعالیت های آب و خاک درسطح کشور داریم و قابلیت صدور این دانش و خدمات به کشورهای دیگر وجود دارد.

علیمراد اکبری در پنجاه و هفتمین نشست شورای مدیران این معاونت در کرج، اظهار کرد: در قانون جامع آب ضرورت حضور سمن ها و نهادهای مردمی الزامی شده چرا که در غیر این صورت این قانون موفق نخواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت برگزاری روز جهانی خاک، گفت: با توجه به شرایط کرونایی هماهنگی های لازم برای حضور مجازی سازمان فائو را پیگیری خواهیم کرد.

اکبری تصریح کرد: با توجه به اقدامات خوب انجام شده در زمینه آب و خاک در استان ها و به منظور آگاهی افکارعمومی لازم است مدیران آب و خاک استان ها در زمینه اطلاع رسانی این فعالیت ها فعال تر باشند.

معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه این نشست اعلام کرد: به دنبال سیلاب های مخرب سال های گذشته و پیگیری های معاونت آب و خاک برای بهره مندی از ظرفیت های فنی و تخصصی سازمان فائو، یکی از سهمیه های پروژه های TCP این سازمان تحت عنوان "انتقال فناوری های پیش آگاهی و مدیریت مسائل و مشکلات ناشی از سیل در بخش آب و خاک کشاورزی در چهار استان منتخب لرستان، گلستان، خوزستان و سیستان وبلوچستان" به ایران اختصاص یافت.

وی افزود: جلسه رسمی آغاز فاز اجرایی این پروژه روز چهارشنبه هفتم آبان ماه جاری با حضور کلیه ذی نفعان و کارشناسان داخلی و بین المللی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: میزان اعتبار تخصیص داده شده به این پروژه معادل ۳۹۵ هزار دلار است و این معاونت مسئولیت اجرا و مدیریت پروژه را عهده دار خواهد بود.

منبع: ایلنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین