پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:44 - 1399/08/10

تصادف شدید سواری زانتیا با پله‌های پل عابر پیاده

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از برخورد یک دستگاه سواری زانتیا با پله های پل عابر پیاده و فوت راننده زانتیا در این حادثه خبر داد.

به گزارش کارگر آنلاین، سرهنگ "احسان مومنی" گفت: ساعت ۰۴:۳۰ صبح امروز وقوع یک فقره تصادف سواری زانتیا در مسیر شمال به جنوب جنت آباد رمپ همت غرب به مرکز فوریت های پلیسی، اعلام و تیمی از کارشناسان پلیس راهور به همراه عوامل امدادی به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی بیان داشت: گزارش اولیه حاکی از این بود که راننده خودروی سواری زانتیا با پایه های پل عابر برخورد و خودرو متوقف شده است.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه متاسفانه بر اثر شدت ضربه وارده راننده خودروی زانتیا در محل تصادف فوت کرده بود، عنوان کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد علت حادثه، عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه بوده است.

وی توضیح داد: راننده زانتیا که با سرعت زیاد در این محور در حال حرکت بوده ، نتوانسته خودروی خود را کنترل کند و از مسیر خارج شده و به شدت با جدول و سپس با پایه های پل عابر پیاده برخورد کرده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از رانندگان خواست: در حین رانندگی تمام حواس خود را فقط به رانندگی معطوف دارند و از عجله و شتاب خودداری کنند.

 

منبع: ایلنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین