پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:11 - 1399/08/12

جزئیات جنایت در خیابان شبرغان کرج

درگیری دو مرد میانسال بر سر خرید و فروش لوازم یدکی خودرو با قتل یکی از آنها پایان یافت.

به گزارش کارگر آنلاین، بعد از ظهر روز جمعه نهم آبان به‌دنبال تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های 110 وقوع قتل مردی حدود 45ساله در خیابان شبرغان کرج به پلیس گزارش شد. خیلی زود تیمی از کارآگاهان جنایی در محل قتل حضور یافتند و با جسد مرد جوان که در انبار لوازم یدکی روی زمین افتاده بود روبه‌رو شدند.

تیم پزشکی که در محل جنایت حضور داشتند در نخستین معاینات پزشکی علت مرگ را ضربه مغزی اعلام کردند. خانواده مقتول که در صحنه جنایت حضور داشتند به کارآگاهان گفتند: دوست پدرمان برای خرید و فروش لوازم یدکی به انبار پدرم که طبقه پایین خانه‌مان است آمده بود ساعت‌ها گذشت اما خبری از پدرمان نشد تا اینکه نگران شدیم و به انبار رفتیم و جسد او را که روی زمین افتاده بود پیدا کردیم. به‌دنبال اظهارات خانواده مقتول سیروس 46ساله تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و او صبح دیروز بازداشت شد.

سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره گفت: این متهم پس از دقایقی بازجویی سرانجام لب به اعتراف گشود و راز جنایتش را برملا کرد. او گفت مدتی بود که به خاطر خرید و فروش لوازم یدکی باهم اختلاف حساب مالی پیدا کرده بودیم روز حادثه به دنبال اختلافی که داشتیم به انبار وی رفتم و جرو بحثمان شد بعد درگیر شدیم و نمی‌دانم چه شد که من با یکی از همان لوازم یدکی که آنجا بود به سر او زدم. اصلاً قصد کشتن او را نداشتم این درگیری ناگهانی اتفاق افتاد وقتی به او ضربه زدم او روی زمین افتاد و بیهوش شد من از ترس پا به فرار گذاشتم اما می‌دانستم که بزودی دستگیر خواهم شد. وی در ادامه گفت: به خاطر وقوع این حادثه تلخ بشدت پشیمانم من به خاطر یک لحظه عصبانیت مرتکب جنایت شدم. این متهم هم‌اکنون برای تکمیل پرونده و ادامه بازجویی‌ها تحت اختیار مأموران پلیس آگاهی استان البرز قرار دارد.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین