پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:46 - 1399/08/14

آتش سوزی ناگهانی پژو پارک شده در شوش

یک دستگاه خودرو سواری که درکنارخیابانی در جنوب تهران پارک شده بود مقارن ظهر روز گذشته آتش گرفت و یکی از اهالی محل به هنگام خاموش کردن آن دچار سوختگی و جراحت شد.

شهروندان ظهرروز گذشته در تماس تلفنی با سامانه 125 از بروز آتش سوزی یک دستگاه خودروی سواری در خیابان شوش، چهارراه هرندی، خیابان انوری خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران نیز پس از دریافت اطلاعات از سوی شهروندان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 4 را به محل حادثه رهسپار کرد.

جواد خوش سیما فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره اظهار کرد: یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 به علت نامعلومی دچار آتش سوزی شد و کاملا در میان شعله های آتش سوخت.

وی افزود: بنا به اظهار اهالی محل، این خودرو متعلق به یکی از اهالی محل است و بیش از دو تا سه ماه است که در کنار خیابان پارک شده بود که مقارن ظهر روز سه شنبه به علت نامشخصی دچار آتش سوزی شد به نحوی که هنگام رسیدن آتش نشانان این خودرو سواری به طور کامل شعله ور بود.

وی ادامه داد: یکی از اهالی محل با دیدن آتش سوزی خودرو، با امکانات موجود مشغول خاموش کردن آتش خودرو شد که از ناحیه دست ها چار سوختگی سطحی شد.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با رعایت موارد ایمنی و با استفاده از یک رشته لوله آبدهی آتش نشانی وارد عمل شده و توانستند شعله های آتش را به طور کامل مهار و خاموش کنند.

خوش سیما با اشاره به این که علت بروز این حادثه هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است، اضافه کرد: آتش نشانان پس از مهار شعله های آتش و ایمن سازی کامل محل، خودرو را در حضور عوامل انتظامی تحویل مالک آن دادن

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین