پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:21 - 1399/08/14

انفجار گاز خانه 70 متری را نابود کرد

انفجار شدید گازشهری در خیابان ولی عصر(عج) باعث نابودی یک آپارتمان70 مترمربعی در بالاترین طبقه ساختمان چهار طبقه مسکونی شد.

در پی اطلاع رسانی و گزارش این حادثه توسط شهروندان به سامانه 125 مبنی بر شنیدن صدای مهیب انفجار، بلافاصله ساعت 16:05 روز گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با توجه به تماس های مکرر شهروندان و حساسیت حادثه، آتش نشانان ایستگاههای 67، 91 و گروه امداد و نجات یک این سازمان به همراه خودروی نردبان و خودروی حامل دستگاه تنفسی را به سوی محل حادثه در خیابان ولیعصر(عج)، نبش خیابان مختاری اعزام کرد.

علی جبارزاده معاون منطقه 5 عملیات سازمان آتش نشانی تهران که به همراه نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حضور یافته بود، در این باره گفت: هنگام حضور نیرو های آتش نشانی در محل حادثه، شعله های آتش از پنجره ها به بیرون زبانه می کشید و هرلحظه نیز برشدت آتش سوزی افزوده می شد.

وی افزود: به گفته اهالی محل موج انفجار به حدی بود که علاوه بر از جا کنده شدن برخی از در و پنجره های این واحد مسکونی، تمام شیشه ها این منزل و نیز ساختمان چهار طبقه 15 واحدی شکست و به سمت ساختمان های مجاور و به داخل کوچه پرتاب شد که این شرایط باعث ترس و وحشت شهروندان شد.

معاون منطقه 5 عملیات آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان به محض حضور در محل حادثه به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول بی درنگ با بستن دستگاه تنفسی و کشیدن یک رشته لوله آبدهی وارد ساختمان شده و ضمن قطع برق و گاز این ساختمان، با لوله های آب پرفشارآتش نشانی مشغول مهار شعله های آتش شدند و گروه دیگر نیز به نجات افراد محبوس شده پرداختند که خوشبختانه چهار نفر از ساکنان گرفتار را به مکان امن انتقال دادند.

جبارزاده در ادامه ابراز کرد: نیروهای آتش نشانی پس از خاموش کردن آتش سوزی، دود های حاصله را نیز با بکارگیری فن های قوی به بیرون تخلیه کردند.

 گفتنی است که علت بروز انفجاز گاز شهری و همچنین خسارات وارده هم اکنون از سوی کارشناسان منطقه پنج عملیات آتش نشانی تهران در دست بررسی است

 

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین