پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:40 - 1399/08/17

باند خوفناک گربه در تهران متلاشی شد

سرپرست پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند سرقت خودرو و منازل پایتخت خبر داد و گفت: اعضای این باند به ماده مخدر شیشه و هروئین اعتیاد دارند.

به گزارش کارگر آنلاین، سرهنگ جلیل موقوفه ای اظهار کرد: در پایان هفته گذشته در پی تماسی شهروندی با ۱۱۰ و اعلام سرقت از منزلش، تیمی از ماموران کلانتری ۱۷۴ قیام دشت به محل مورد نظر در خیابان بهشتی اعزام شدند.

وی افزود: پس از ورود ماموران به ساختمان متوجه شدند که سارق به راحتی وارد منزل شده و درب ساختمان کاملا سالم است و لوازمی از جمله تلویزیون، جاروبرقی، دریل شارژی و دیگر لوازم منزل به سرقت رفته است.

موقوفه ای ادامه داد: ماموران با بررسی های بیشتر دریافتند که سارقان گاوصندوق داخل اتاق خواب را پیدا کرده اما نتوانستند آن را باز کنند.

وی افزود: مالباخته به ماموران حاضر در محل اعلام کرد که در این رابطه به مستاجر طبقه پایینی خود شک دارد چرا که او هم به مواد مخدر اعتیاد دارد و هم مجرد است.

سرپرست پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: ماموران بعد از اخذ دستور قضایی به واحد طبقه پایین وارد و همان لحظه مشاهده کردند که فرد مورد نظر به همراه دو نفر دیگر در حال استعمال موادمخدر هستند که در همین رابطه هر ۳ نفر دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

وی افزود: بعد از بازجویی های انجام شده از متهمان یکی از آن ه اعلام کرد که در سرقت شرکت نداشته و دو دوست دیگر او این سرقت را انجام داده اند و ماموران بازجویی ها را از دو نفر دیگر انجام دادند و در نهایت مشخص شد دو نفر دیگر به همراه دو دوست دیگر خود یک باند را به عنوان «گربه» تشکیل داده اند.

سرهنگ موقوفه ای اظهار کرد: پس از انجام بازجویی ها از متهمان، دو نفر دیگر از اعضای این باند هم که یک خانم و آقا بودند دستگیر شدند که اموال مسروقه در منزل متهمه کشف و تحویل کلانتری داده شد.

وی با بیان اینکه کار اصلی باند گربه سرقت لوازم خودرو است و در کنار آن از منازل و دیگر اماکن خصوصی سرقت می کردند، افزود: اعضای این باند به بیش از 200 فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کردند که هر 4 نفر عضو این باند به ماده مخدر هروئین و شیشه اعتیاد دارند که دارای سابقه کیفری هم هستند.

به گفته سرپرست پلیس پیشگیری پایتخت، متهمان به همراه پرونده خود جهت رسیدگی تکمیلی به پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین