پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:45 - 1399/08/17

جزئیات سرقت مسلحانه نافرجام طلافروشی در «سراوان»

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از سرقت نافرجام چند فرد مسلح از یک طلافروشی در سراوان خبر داد.

به گزارش کارگر آنلاین، سردار احمد طاهریدر تشریح این خبر گفت: چند روز قبل در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه نافرجام از یک طلافروشی در پاساژ اصحاب شهر سراوان، پیگیری موضوع بلافاصله در دستور کار یگان های عملیاتی پلیس استان قرار گرفت.

وی گفت: در این سرقت نافرجام ۶ نفر با لباس شخصی که ۳  نفر آنها مسلح به سلاح کلاش بودند پس از پیاده شدن از یک سواری پژو ۴۰۵ وارد پاساژ مذکور شده و با شلیک به شیشه های طلا فروشی قصد سرقت مسلحانه از آن را داشتند که خوشبختانه به دلیل ضد گلوله بودن شیشه و به صدا در آمدن آژیر مغازه به مقصد شوم خود نرسیده و متواری شدند.

سردار طاهری تصریح کرد: متاسفانه با گذشت چند روز از این ماجرا گروهی از معاندان به منظور تشویش افکار عمومی و بد بین کردن مردم متدین شهرستان سراوان به نظام، اقدام به انتشار کلیپ این سرقت نافرجام در فضای مجازی و دروغ پردازی پرداختند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش گسترده پلیس استان پلیس برای دستگیری عاملان این سرقت نافرجام خاطرنشان کرد: با توجه به ادله موجود و نتایج ردزنی های اطلاعاتی، عملیات شناسایی و دستگیری عاملان آن به زودی به شهروندان عزیز و قانون مدار اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین