پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:45 - 1399/08/24

کانال جدید دلار +جزییات

قیمت هر اسکناس دلار آمریکا، امروز (شنبه- ۲۴ آبان ۹۹ ) در صرافی‌های بانکی با حفظ کانال ۲۶ هزار تومانی به رقم ۲۶ هزار و ۹۵۰ تومان معامله شد.

کارگر آنلاین |  ساعت ۱۳ امروز (شنبه ۲۴ آبان ۹۹) در جریان معاملات در صرافی‌ها بانکی، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش ۹۵۰ هزار تومان نسبت به روزکاری گذشته (پنجشنبه)  با نرخ ۲۶ هزار و ۹۵۰ تومان به فروش رسید.

قیمت خرید هر اسکناس دلار نیز  بدون تغییر، ۲۵ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام شد.

همچنین قیمت هر اسکناس یورو  در صرافی‌های بانکی برای خرید ۳۰ هزار و ۸۷۰ تومان و برای فروش ۳۱ هزار و ۸۷۰ تومان تعیین شد.

در سامانه سنا نیز در روز معاملاتی گذشته (پنجشنبه) هر دلار با نرخ میانگین ۲۶ هزار و ۳۳۸ تومان و هر یورو با نرخ ۳۰ هزار و ۶۱۳ تومان معامله شد.

علاوه بر این، در سامانه نیما نیز در روز معاملاتی گذشته (پنجشنبه) حواله یورو با میانگین قیمت ۳۱ هزار و ۲۲۲ تومان و برای حواله دلار ۲۵ هزار و ۳۲۵ تومان اعلام شد.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسان بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

به گزارش ایرنا، اگرچه در اوایل آبان نرخ دلار به بیش از ۳۰ هزار تومان رسید اما از اواسط آبان سیر نزولی قیمت ها آغاز شد و همچنان ادامه دارد، به طوری که دلار از ۳۰ هزار تومان در ۱۴ آبان ماه به ۲۶ هزار و ۹۵۰ تومان در ظهر امروز رسید.

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین