پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:55 - 1399/08/25

پایان گروگان گیری 48 ساعته در راسک

با تلاش کار آگاهان پلیس آگاهی شهرستان راسک مردی ۴۰ ساله در کمتر از ۴۸ ساعت از چنگال گروگانگیران آزاد و متهم اصلی پرونده دستگیر شد.

به گزارش کارگر آنلاین، سرداراحمد طاهری در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: ساعت ۲۲:۰۰ نوزدهم آبان ماه سال جاری، یک فقره آدم ربایی در یکی از روستاهای شهرستان راسک به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد ۳ سرنشین یک دستگاه پژو ۴۰۵ مردی ۴۰ ساله را که به صورت پیاده در مسیر حرکت به منزل در تردد بوده به زور سوار خودرو کرده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم های عملیات ویژه پلیس آگاهی راسک با بررسی سرنخ های موجود یکی از عوامل اصلی این گروگانگیری را شناسایی کردند.

سردار طاهری عنوان کرد: با تلاش کار آگاهان پلیس آگاهی شهرستان راسک در کمتر از ۴۸ساعت مخفیگاه عامل اصلی گروگانگیری، در یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی و متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر و فرد گروگان آزاد و صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در بازجویی های اولیه از متهم دستگیر شده،مشخص شد که انگیزه او از این گروگانگیری اختلافات مالی بوده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم، خاطرنشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین