پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:10 - 1399/09/03

سرقت پیکان شریک به خاطر اختلاف حساب

سرهنگ کارآگاه سیدعلی شریفی رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقی که به بهانه اختلاف حساب اقدام به سرقت خودروی شریک خود کرده بود خبر داد .

به گزارش کارگر آنلاین، سرهنگ کارآگاه سیدعلی شریفی در تشریح خبر گفت : بیست و چهارم شهریور ماه پرونده ای با موضوع سرقت به عنف یک دستگاه خودروی پیکان کلکسیونی به شکایت یکی از شهروندان در کلانتری ۱۰۱ تجریش تشکیل و حسب دستور مقام قضایی جهت رسیدگی تخصصی به پایگاه یکم پلیس آگاهی واصل گردید .

شاکی در تحقیقات بعمل آمده اظهار نمود : ساعت ۲۴ پانزدهم شهریور ماه با خودروی پیکان خودم که کلکسیونی می باشد درحال تردد در حوالی میدان تجریش بودم که ناگهان چند نفر موتور سوار با مسدود نمودن مسیر مانع حرکت اینجانب شده و به سمت من حمله کردند و با تهدید سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت مرا به زور از خودرو به بیرون انداخته و اقدام به سرقت خودرو نمودند.

سرهنگ شریفی افزود : با توجه به اظهارات شاکی ، فیلم دوربینهای مدار بسته محل سرقت مورد بازبینی قرار می گیرد که مشخص شد سارقین ۳ نفر بوده اند و پس از سرقت خودرو کمی جلوتر شخص دیگری را سوار خودرو نموده و از محل متواری شده اند .

این مقام انتظامی گفت : کارآگاهان با بررسی بیشتر موفق می شوند تصویر نفر چهارمی که پس از سرقت سوار خودرو شده بود را استخراج و به رویت شاکی برسانند که او نیز وی راشناسایی و اعلام داشت هویت او کامران است و مدتی است هم اختلاف مالی دارند .

سرهنگ شریفی در ادامه بیان داشت : با شناسایی هویت یکی از متهمان کارآگاهان پس از اخذ دستورقضایی و انجام اقدامات پلیسی کامران را یکم آبان ماه در نشانی عباس آباد دستگیر و خودرو مسروقه شاکی را از ید وی کشف و ضبط می نمایند .

کامران پس از انتقال به پلیس آگاهی درتحقیقات بعمل آمده به بزه انتسابی معترف واظهار داشت : با توجه به اختلاف مالی که با شاکی داشتم با اجیر نمودن چند نفراقدام به سرقت خودرو او کردم .

رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت : با اعتراف متهم اصلی به بزه انتسابی پرونده به شعبه هشتم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران ارسال و متهم با قرار مجرمیت روانه زندان گردید و تلاش جهت دستگیری سایر همدستان وی همچنان ادامه دارد .

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین