پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:35 - 1399/09/04

تصادف خونین پراید با گاردریل آزادراه تهران ساوه + عکس

برخورد شدید یک دستگاه خودروسواری با گاردریل آزادراه تهران ساوه باعث محبوس شدن و مصدومیت راننده آن شد.

درساعت 21:25 دقیقه شب گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت گزارش شهروندان مبنی بر تصادف یک دستگاه خوروی سواری پراید با گاردریلهای کنار آزادراه تهران ساوه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 129 را به محل حادثه در آزادراه تهران ساوه، نرسیده به عوارضی تهران ساوه اعزام کرد.

عباس سرافرازی افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: یکدستگاه خودروسواری پراید به دلایل نامعلومی پس از خروج از مسیر اصلی، به شدت با گاردریل های کنار آزادراه برخورد کرد که براثرآن راننده خودرو سواری که مردی28 ساله بود، در داخل اتاقک خودرو گرفتار شد.

وی با اشاره به مصدوم شدن راننده خودروی سواری در این حادثه، افزود: آتش نشانان بلافاصله با قطع جریان برق خودرو و ایمن سازی محل، از بروز حوادث بعدی جلوگیری کردند و همچنین با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی، قسمت هایی از خودرو را برش دادند و راننده سواری را از داخل این وسیله نقلیه بیرون آوردند.

این افسرآماده آتش نشانی با اعلام این که راننده مصدوم جهت اعزام به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس داده شد، تصریح کرد: علت بروز این حادثه رانندگی از سوی پلیس راهور در حال بررسی است

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین