پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:00 - 1399/09/05

برای تردد مدت محدویت‌های تعیین شده در یزد چه کنیم؟

ستاد استانی مقابله با کرونا در یزد تردد خودروهای پلاک بومی و غیربومی در مدت محدویت‌های تعیین شده را منوط به ارائه و تایید درخواست تردد اعلام کرد.

به گزارش کارگر آنلاین، با عنایت به مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا در خصوص محدودیت تردد خودروهای با پلاک غیربومی در سطح شهرهای استان،تردد خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی در مدت محدودیت تعیین شده و همچنین پلاک‌های بومی در محدوده زمانی ۲۱ تا ۴ صبح ممنوع است.

بر همین اساس، دستگاه‌های دولتی، وانت بارها، تاکسی‌های اینترنتی و غیره برای تردد با پلاک غیربومی، می‌باید در اسرع وقت، پلاک خودروهای مدنظر را توسط ادارات، اتحادیه‌ها، اتاق اصناف و سایر بخش‌های مربوطه به صورت متمرکز به فرمانداری ارسال کنند.

بنا بر اعلام ستاد استانی کرونا، افراد ساکن یزد که دارای پلاک غیر بومی هستند و افراد با پلاک بومی در محدوده زمانی ۲۱ تا ۴ صبح که ضرورت و نیاز اجباری به تردد در سطح استان دارند می‌توانند از طریق مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی استانداری یزد به آدرس ostanyazd.ir و با کلیک بر روی بخش «درخواست تردد پلاک های غیر بومی» نسبت به درج اطلاعات و مستندات خود اقدام کنند.

یادآور می‌شود که افراد و شرکت‌هایی که تا پایان روز چهارم آذر ماه از طریق استانداری، فرمانداری و پلیس راهور نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کرده‌اند، نیازی به ثبت مجدد آن در سامانه ندارند.

منبع: اخبار روز ایران و جهان | آفتاب نیوز
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین