پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:40 - 1399/09/05

لو رفتن مخفیگاه زورگیران خشن در جنوب سیستان ‌و بلوچستان

فرمانده مرزبانی سیستان‌وبلوچستان از دستگیری چهار شرور مسلح و کشف مقادیری سلاح، مهمات و تجهیزات توسط مرزبانان هنگ مرزی جکیگور خبر داد.

سردار محمد ملاشاهی روز چهارشنبه اظهارداشت: در راستای ارتقای امنیت منطقه و با توجه به تحرکات موجود و تهدیدات معاندان در سطح حوزه استحفاظی، مرزداران این فرماندهی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و رصد تحرکات اشرار در منطقه، موفق شدند اعضای یک باند شرارت که باعث ایجاد ناامنی در سطح منطقه شده بودند را دستگیر کنند.

وی افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی هدفمند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان مخفیگاه این باند زورگیر و شرور در روستای «مشینگ» مورتان شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی و با رعایت حقوق شهروندی چهار شرور که با شرارت‌های وسیع در سطح منطقه باعث ایجاد رعب و وحشت عمومی شده و موجبات نارضایتی مرزنشینان را فراهم آورده بودند در یک عملیات منسجم، مقتدرانه و موفقیت آمیز دستگیر کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: مرزداران در این عملیات هوشمندانه مقادیری سلاح، مهمات و تجهیزات و یک دستگاه خودروی لندکروز را کشف کردند.

وی از همکاری خوب مرزنشینان سیستان‌وبلوچستان با مجموعه مرزبانی و نقش مؤثر آنان در برقراری امنیت پایدار و کنترل مرزهای این استان قدردانی کرد.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین