پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00023:11 - 1399/09/06

سفر حضرت معصومه(س) حرکتی سیاسی و بصیرت‌افزا برای شیعیان بود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اینکه حضرت معصومه (س) در دفاع از اسلام، انقلاب و اهل بیت(ع)، یک انقلابی ولایی به تمام معنا بودند، گفت: سفر حضرت معصومه(س) حرکتی سیاسی و بصیرت افزا برای جریان انقلابی و شیعی بود.

 حجت‌الاسلام و المسلمین «ستار علیزاده»، امروز پنجشنبه 6 آذر 1399، در مراسم گرامیداشت رحلت حضرت فاطمه معصومه(س) که در آستان سید محمد کیاکلایه شهرستان لنگرود برگزار شد، با اشاره به مقام و منزلت کریمه اهل بیت(ع)، اظهار کرد: شهر قم به برکت هجرت حضرت معصومه(س) به پایگاه نشر معارف اسلامی تبدیل شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان، شهر قم را پایگاه فقه، فقاهت و نشر معارف دینی برشمرد و تصریح کرد: همه خدماتی که انقلاب اسلامی در کشور انجام می‌دهد، کرامت بشری که به برکت انقلاب محقق شده و حمایتی که از مظلومان عالم صورت می‌گیرد، مدیون سفر حضرت معصومه(س) به قم است.

وی با اشاره به اینکه سفر حضرت معصومه(س) به ایران لطف و عنایت خدا بود، تاکید کرد: سفر حضرت به قم احساسی نبوده بلکه این سفر، حرکتی سیاسی و بصیرت افزا برای جریان انقلابی و شیعی بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین علیزاده خاطرنشان کرد: حضرت معصومه (س) در دفاع از اسلام، انقلاب و اهل بیت(ع)، یک انقلابی ولایی به تمام معنا بودند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان، زمینه سازی تبلیغ معارف اسلامی را از اقدامات مهم حضرت معصومه (س) دانست و گفت: اگر سفر کریمه اهل بیت(ع) به ایران نبود، حوزه علمیه قم نبود و علمای دیروز و امروز تربیت نمی‌شدند.

وی با اشاره به اینکه گفتمان حضرت معصومه(س)، گفتمان دین‌داری و حمایت از امام زمان(عج) است، اظهار کرد: انتظار حضرت معصومه(س) از ما، حمایت از ولایت و جبهه انقلاب است.

حجت‌الاسلام و المسلمین علیزاده اذعان کرد: جنس حرکت و هجرت حضرت معصومه(س) پیوستگی فکری، قلبی و عملی با ولایت است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان، با اشاره به اینکه مرقد مطهر حضرت معصومه(س) در طول تاریخ پناهگاه درماندگان و مستمندان بوده است، اذعان کرد: نه تنها شیعیان بلکه حتی برادران اهل سنت هم توجه و ارادت خاصی به آن حضرت داشته‌ و از سمت ایشان حاجت‌روا شده‌اند.

 

منبع: ابنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین