پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:16 - 1399/09/09

روند ورودی اورژانس بیمارستان‌ها، کاهشی است

پزشک اورژانس بیمارستان رسول اکرم (ص) گفت: با رعایت ۸۵ درصدی محدودیت‌های کرونا در شهرها، مراجعات به اورژانس بیمارستان‌ها روند کاهشی دارد.

دکتر حسین شاکر در مصاحبه صدا و سیما افزود : در سه چهار روز اخیر، روند ورودی به بیمارستان ها کاهشی است که جا دارد از طرف کارکنان درمانی بیمارستان ها از مردم به علت رعایت 85 درصدی محدودیت های کرونا تشکر کنم.


وی گفت : البته تاثیر این رعایت ها تا حدی است و تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و ما از مردم می خواهیم خسته نشوند و رعایت ها را بیش از پیش ادامه دهند تا به امید خدا واکسن کرونا به نتیجه برسد و مردم بتوانند به زندگی عادی برگردند.


پزشک اورژانس بیمارستان رسول اکرم (ص) ادامه داد : مجتمع های خانگی بیشترین علت مراجعات به بیمارستان هاست زیرا بخش قابل توجهی از بیماران در جمع خانواده توسط ناقل بدون علامت دچار شده اند لذا باید هر نوع تجمع خانوادگی و بی احتیاطی در محیط خانه جلوگیری شود.


وی با اشاره به سرد شدن هوا و از بین رفتن شرایط تهویه مطلوب در خانه ها گفت : در محیط خانه ، کسی ماسک نمی زند و استفاده از سرویس بهداشتی و مکان های سرپوشیده و مشترک در خانه زیاد است که احتمال تماس با ویروس را بالا می برد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین