پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:36 - 1399/09/11

آغاز ثبت‌نام طرح کارت اعتباری بازنشستگان فولاد

در پی انعقاد قرارداد میان صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت بیمه ملت، در خصوص طرح کارت اعتباری ویژه بازنشستگان صندوق فولاد، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه راهبرد مرآت کیش به عنوان مجری این قرارداد، سامانه ثبت‌نام بازنشستگان متقاضی این کارت اعتباری را، راه‌اندازی نمود.

به گزارش کارگر آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، دارندگان کارت اعتباری می‌توانند از فروشگاه‌ها و مراکز طرف قرارداد با شرکت بیمه ملت نسبت به خرید اقساطی کلیه لوازم خانگی، موبایل، لپ تاپ، کامپیوتر، فرش، مبلمان، خدمات رفاهی (ورزشی، تفریحی و رستورانها)، مسافرتی و گردشگری، بیمه نامه‌های خودرو (ثالث و بدنه)، آتشسوزی منازل مسکونی، لوازم جانبی خودرو، مواد غذایی و ارزاق عمومی و … اقدام نمایند.

به همین منظور بازنشستگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده آدرس فروشگاههای طرف قرارداد بیمه ملت به وبسایت «کارت اعتباری بیمه ملت» به نشانی: http://mellatcreditcard.com مراجعه نمایند.

شایان ذکر است پس از انجام خرید، اقساط بصورت خودکار از محل حقوق بازنشستگان کسرخواهد شد و به محض پرداخت اقساط به میزان قسط پرداختی، اعتبار کارت مجدداً شارژ و قابل استفاده خواهد بود.

لذا آن دسته از بازنشستگان محترمی که متقاضی استفاده از کارت اعتباری مذکور می‌باشند می‌توانند از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ تا پایان روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ از طریق سایت صندوق بازنشستگی فولاد (http://irspf.ir) به سامانه کارت اعتباری مراجعه و فرم مورد اشاره را تکمیل نمایند. ضمناً کارت اعتباری صادر شده به آدرس ثبت شده متقاضی در فرم ارسال خواهد شد و نیاز به مراجعه به دفاتر امور و کانونها نمی‌باشد و فعالسازی کارت اعتباری نیز با شماره موبایل ثبت شده توسط متقاضی در سامانه امکانپذیر خواهد بود.

در این رابطه کارشناسان شرکت سرمایه‌گذاری مرآت کیش بعنوان مجری طرح با شماره تلفن ۸۸۷۵۴۹۴۴ داخلی ۱۰۱ و ۱۱۴ آماده ارائه راهنمایی در روند ثبت نام می‌باشند.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین