پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:26 - 1399/09/11

اخاذی از برادر با تهدید انتشار تصاویر خانوادگی

فردی که با سوء استفاده از تصاویر شخصی وخانوادگی برادرش در فضای مجازی او را با یک صفحه جعلی تهدید کرده و قصد اخاذی از نامبرده را داشت، توسط پلیس فتا شهرستان ساوجبلاغ دستگیر شد.

به گزارش کارگر آنلاین، سرهنگ علی سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در توضیح این خبر گفت: در پی ارجاع پرونده ای به پلیس فتا شهرستان ساوجبلاغ مبنی بر تهدید به انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی توسط یک شناسه تلگرامی، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام بررسی های کارشناسی و به کارگیری اقدامات پلیسی متوجه شدند که شناسه ای که شاکی را تهدید به انتشار تصاویر شخصی اش می کند، متعلق به برادر نامبرده است که بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی مخفیگاه متهم در منطقه حصارک کرج شناسایی و متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم پس از دستگیری ابتدا منکر انجام هرگونه اقدام مجرمانه بود، اما با مشاهده مستندات پلیس فتا به ناچار لب به اعتراف گشود و بیان کرد که با همدستی همسرش تصاویر شخصی و خانوادگی برادر خود را جمع آوری کرده و قصد داشتند در شبکه اجتماعی با تهدید از نامبرده اخاذی کنند که توسط ماموران دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به دستگیری همسر و همدست متهم، خاطرنشان کرد: با تکمیل پرونده متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائ معرفی شدند.

منبع: برنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین