پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:19 - 1399/09/12

انبار میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان لو رفت

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی یک انبار حاوی انواع اقلام بهداشتی و پودر کاکائو به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش کارگر آنلاین  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" کامران ریاحی" در بیان جزئیات این خبر، اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با حین کنترل و نظارت بر انبارها و تخلیه بارهای سطح شهر اصفهان از وجود اقلام بهداشتی قاچاق در یک انبار مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی از انبار مذکور بازدید کردند که در این عملیات تعداد ۳۰ هزار جفت دستکش لاتکس، ۱۳ عدد تب سنج دیجیتال، ۳۸ عدد اکسیژن سنج خون و ۵۷۵ کیلوگرم پودر کاکائو که همگی فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی و غیر بهداشتی بودند کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش کالاهای مکشوفه در این عملیات برابر اعلام کارشناسان مربوطه دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است، اظهار کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و به منظور رسیدگی قانونی به تعزیرات حکومتی اصفهان ارسال شد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با هشدار به انباردارها گفت: طرح کنترل و نظارت بر انبارها و تخلیه بارها به صورت جدی و قاطعانه از سوی این پلیس دنبال می‌شود و صاحبان انباری که از انبار آنها بار قاچاق کشف شود بایستی در برابر قانون پاسخگو باشند.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین