پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:55 - 1399/09/12

زنده ماندن تعمیرکار بعد از سقوط از دکل مخابراتی

تعمیرکاردکل مخابراتی که از بالای دکل بر روی پشت بام ساختمان 5 طبقه مسکونی سقوط کرده بود روانه بیمارستان شد.

به گزارش کارگر آنلاین، مالک ساختمانی که دکل مخابراتی بر روی پشت بام منزلش نصب شده بود با دیدن این حادثه سراسیمه برای درخواست کمک با سامانه ی ۱۲۵ تماس گرفت که ستاد فرماندهی آتش نشانی نیز فورآ ساعت ۱۶:۲۰ عصر روز گذشته زنگ ایستگاه ۱۵ را بصدا درآورد و نیروهای آتش نشانی را به محل حادثه درخیابان 15 متری اول افسریه، خیابان بیست و ششم اعزام کرد.

حسین فخاری فرمانده آتش نشانان حاضر در محل حادثه گفت: کارگر 35 ساله ای بر روی دکل مخابراتی که بر روی پشت بام ساختمان پنج طبقه ی مسکونی نصب شده بود، مشغول کار بود و پس از انجام سرویس تجهیزات مخابراتی در حال پایین آمدن از روی دکل بود که به دلیل عدم حفظ تعادل از روی دکل بر روی پشت بام این ساختمان سقوط کرد ودر وضعیت نامناسب و خطرناکی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از بررسی های لازم با استفاده از تجهیزات مربوطه در حضور عوامل اورژانس، این کارگر مصدوم را بر روی برانکارد مخصوص تثبیت کرده و سپس با رعایت موارد ایمنی وی را که از ناحیه ی کمر و گردن آسیب دیده بود به پایین ساختمان انتقال دادند.

این فرمانده آتش نشانی با اشاره به این که علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه درحال بررسی است، افزود: کارگر مصدوم پس از پایین آوردن از ساختمان تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل داده شد و به سرعت به بیمارستان انتقال یافت.

 

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین