پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:10 - 1399/09/23

زورگیران خشن بانوی کرمانشاهی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری عاملان زورگیری از بانوی کرمانشاهی که انتشار تصویر و فیلم آن در فضای مجازی واکنش های زیادی به همراه داشت، خبر داد.

به گزارش کارگر آنلاین، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از انتشار کلیپی از زورگیری خشن در یکی از محلات شهر کرمانشاه که در تاریخ 11 آذر رخ داد، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا، کاراگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات گسترده و شگردهای پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه زورگیران خشن در استان های مرکزی و شمالی کشور شدند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در همین راستا، تیم‌هایی از پلیس آگاهی استان با کسب نیابت قضایی و هماهنگی با پلیس استان‌های یاد شده عازم شهرهای محل اختفاء زورگیران شده و در عملیات هایی حساب شده هر 3 نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد خودرویی که متهمان از آن برای زورگیری استفاده کردند، متعلق به یکی از آنها بوده و پلاک‌اش نیز سرقتی بوده است.

وی تصریح کرد: در بازرسی های صورت گرفته از مخفیگاه زورگیران خشن، یک قبضه سلاح کمری و مقداری مهمات کشف شد.

سردار جاویدان با تاکید بر اینکه کرمانشاه جای افراد شرور و مجرم نیست، افزود: امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است و هرکسی بخواهد آن را زیر پا بگذارد با برخورد قاطعانه پلیس روبرو می شود.

 فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان و با اشاره به هماهنگی خوب دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به مردم کرمانشاه اطمینان خاطر داد مجرمان و افراد شرور به سرعت دستگیر و به سزای عمل خود خواهند رسید.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین