پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:10 - 1399/09/23

عوامل تیراندازی و عربده کشی در غرب تهران دستگیر شدند

پلیس امنیت عمومی تهران از دستگیری اراذلی خبر داد که با درگیری، عربده کشی و تیراندازی در غرب تهران باعث تشویش اذهان عمومی شده بودند.

به گزارش کارگر آنلاین، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: عاملان درگیری و تیراندازی در محله شهران و بزرگراه یادگار امام (ره) دستگیر شدند.

سرهنگ سعید راستی افزود: در چند روز گذشته انتشار و باز نشر دو کلیپ در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی که در آن تعدادی شرور با قدرت‌نمایی و استفاده از سلاح سرد و ایجاد نزاع دسته جمعی و عربده‌کشی و تیراندازی در محله شهران در غرب تهران و بزرگراه یادگار امام (ره) نظم عمومی را برهم زده و اذهان شهروندان را تشویش کرده بودند در دستور کار مأموران مرکز عملیات و پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد عاملان درگیری در هر دو محله از افراد شرور سابقه دار غرب تهران هستند که به علت اختلاف شخصی با چند نفر از ساکنان محل، دست به رفتار مجرمانه زده اند.

سرهنگ راستی گفت: در بررسی‌های پلیسی مخفیگاه متهمان شناسایی و مشخص شد که متهمان پس از درگیری در مخفیگاهشان در شهر پرند و خیابان سازمان آب مخفی شده اند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی افزود: نتیجه هر دو تحقیق در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان هر دو نزاع و درگیری گرفته شد.

این مقام انتظامی افزود: روز گذشته دو تیم از ماموران پایگاه دوم و مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند در دو عملیات مستقل هر ۴ عامل درگیری و تیراندازی را دستگیر کنند.

سرهنگ راستی گفت: متهمان در بازجوئی‌های پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف و پس از معرفی به مرجع قضائی با دستور قضائی روانه زندان شدند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین