پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:25 - 1399/09/26

آتش سوزی اتوبوس در شهر ری باعث لغزندگی بزرگراه شد

آتش سوزی اتوبوس در شهر ری، نشت مایعات سوختی و لغزندگی بزرگراه کریمی را در پی داشت.

 ساعت 13:27 دقیقه ظهر روز گذشته شهروندان با مشاهده دود از قسمت موتور یک اتوبوس در حال حرکت در شهرری، غرب به شرق بزرگراه کریمی، بعد از خیابان غیوری، در تماس با سامانه 125 این حادثه را اطلاع رسانی کردند و ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 14 را به محل حادثه اعزام کرد.

توکل رمضانی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره اظهار کرد: یک دستگاه اتوبوس خالی از مسافر در هنگام حرکت از قسمت موتور دچار آتش سوزی شده و در طول مسیر بین خیابان غیوری تا دور برگردان محله چشمه علی به طول 100 متر با نشت روغن و گازوئیل هر دو مسیر بزرگراه را لغزنده کرده بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه با توجه به همراه داشتن خاموش کننده دستی در اتوبوس، راننده در همان لحظات اولیه اقدام به مهار شعله های کرده و مانع از گسترش آتش سوزی شده بود، اما با توجه به آسیب دیدگی لوله های روغن و سوخت خودرو، دو مسیر بزرگراه لغزنده شده بود که آتش نشانان با استفاده از خاک موجود در محل، مسیر لغزنده را ایمن سازی کردند.

رمضانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه مصدومی در پی نداشت و آتش نشانان نیز پس از ایمن سازی محل حادثه، خودرو را به عوامل پلیس راهور تحویل دادند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین