پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00023:35 - 1399/10/01

نحوه پرداخت حقوق و پاداش کارکنان دولت در سال آینده

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از تصویب افزایش حقوق کارکنان دولت در سال آینده به صورت پلکانی و تا سقف ۲۵ درصد خبر داد.

علی بابایی کارنامی سخنگوی کمیسیون اجتماعی، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اجتماعی اظهار کرد: در جلسه امروز ادامه تبصره‌های لایحه بودجه ۱۴۰۰ که در حوزه کاری کمیسیون اجتماعی است مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

او افزود: در جریان بررسی این تبصره‌ها، کمیسیون اجتماعی مصوب کرد که حقوق کارکنان دولت در سال آینده ۲۵ درصد به صورت پلکانی افزایش پیدا کند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: بر اساس این مصوبه کارکنانی که حقوق پایین‌تری دارند ۲۵ درصد افزایش حقوق خواهند داشت.

بابایی تاکید کرد: در ادامه جلسه کمیسیون تصویب کرد که پاداش پایان کار کارکنان دولت تا سقف ۳۰ سال پرداخت می‌شود و مدیرانی که بیش از ۳۰ سال کار خود را ادامه داده اند، پاداش پایان کار آن‌ها تا سقف ۳۰ سال پرداخت خواهد شد.

وی افزود: در ادامه این جلسه و در جریان بررسی تبصره ۱۴ لایحه بودجه ۱۴۰۰ در مورد هدفمندی یارانه، ها، اعضای کمیسیون مصوب کردند که کارگاه‌هایی که با تعداد نیروی کار کمتر از ۵ نفر فعال هستند نیز تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار بگیرند، از جمله آن‌ها می‌توان به کار‌های صیادی و کشاورزی اشاره کرد؛ در نهایت کمیسیون مصوب کرد که اعتبارات این بخش از محل درآمد‌های حاصل از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها تأمین شود.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین