پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:23 - 1399/10/06

علت انصراف شهید زین‌الدین از حضور در دانشگاه فرانسه

در رادیو مقاومت علت انتخاب شهید زین‌الدین برای ادامه تحصیل در کشور فرانسه و دلیل منصرف شدن از این تصمیم بیان شد.

کارگر آنلاین |  حاجی عبدالرزاق شیخ زین‌الدین، پدر شهید مهدی و مجید زین‌الدین در برنامه «عصر مقاومت» گفت: به عشق اینکه به فرانسه برای تحصیل برود و در کنار امام خمینی (ره) باشد، فرانسه را محل تحصیلش انتخاب کرد. از چهار دانشگاه فرانسه برایش نامه آمده بود و داشت تحقیق می‌کرد که کدام دانشگاه نزدیک محل اقامت امام (ره) است.

وی ادامه داد: همان زمان شنیده بود که یکی از دانشجوهای ایرانی که در فرانسه تحصیل کرده بود نزد امام رفته بود و امام نیز به او دستور داده و گفته بودند ایران به وجود شما جوان‌ها نیاز دارد.

همچنین مادر شهید زین‌الدین گفت: مهدی در یک جلد قرآن به من تعهد داده بود تا ۳۵ سالگی مشغول به تحصیل باشد. آن دوران در تبعید بودیم و آن قرآن فروخته شد و بعد از شهادتش، مجدد آن قرآن به دستم رسید. مهدی برای حفظ جمهوری اسلامی و انقلاب از بهترین شرایطی که در زمینه تحصیلی داشت، گذشت چون به ولایت فقیه ایمان داشت.

رادیو مقاومت صدای گفتمان مقاومت و مکتب سلیمانی در آستانه سالروز شهادت سردار سلیمانی از ابتدای دی ماه تا پایان آن از طریق موج FM ردیف ۹۵,۵ مگاهرتز قابل دریافت بوده و مخاطبان می‌توانند از طریق شماره ۳۰۰۰۰۹۵۵ با برنامه‌های رادیو مقاومت در ارتباط باشند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین