پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00001:45 - 1399/10/23

درگیری سر قیمت لباس به قتل مرد بوتیک دار ختم شد

دو برادر که در پی درگیری با مرد بوتیک دار، وی را به قتل رسانده بودند به قصاص محکوم شدند.

رسیدگی به این پرونده از مرداد سال گذشته با گزارش مرگ مرد جوانی که پس از اصابت چاقو در بیمارستان فوت کرده بود، آغاز شد. مأموران پس از حضور در بیمارستان دریافتند مقتول فروشنده یک بوتیک بوده که پس از درگیری با دو برادر با ضربه چاقو از آنها مجروح و ساعاتی بعد هم فوت شده است. در ادامه 2 برادر به‌نام حسن و اصغر بازداشت شدند و پس از آن مأموران به محل جنایت رفتند و دوربین مداربسته مغازه را مورد بازبینی قرار دادند. پس از آن هم صحنه جرم بازسازی شد و آنها در شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند. در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص کردند. پدر قربانی گفت: پسرم مجید مرد آبروداری بود و برای رفاه زن و بچه‌اش خیلی زحمت می‌کشید و حالا هم از طرف خودم و نوه‌ام برای متهمان درخواست قصاص دارم.

پس از او اصغر ۳۹ ساله که سوابق متعدد کیفری دارد به جایگاه رفت و با پذیرش اتهام خود گفت: من بتازگی و پس از ۵ سال حبس به خاطر حمل مواد مخدر آزاد شده بودم روز حادثه من به مغازه مجید رفته بودم تا لباس بخرم اما سر قیمت لباس با هم جر و بحث‌مان شد و او یکباره عصبانی شد و با میله آهنی به من حمله کرد و درگیری بین ما آغاز شد. من هم چاقو کشیدم و می‌خواستم به کتفش بزنم که ناخواسته به شاهرگش زدم. برادرم حسن هیچ نقشی در قتل نداشت و فقط برای کمک به من آمده بود.

در ادامه رسیدگی به این پرونده حسن ۳۵ ساله با انکار اتهام قتل گفت: من در نزدیکی بوتیک مجید مغازه قصابی دارم. آن روز در حال کار بودم که برادرزاده‌ام هراسان به سراغم آمد و گفت پدرش با مجید درگیر شده من هم بلافاصله به آنجا رفتم تا مانع درگیری شوم و قتلی مرتکب نشده‌ام.

اما در پایان جلسه دادگاه قضات براساس مدارک و شواهد و فیلم موجود از صحنه قتل 2 برادر را به قصاص و پرداخت دیه به خاطر ضرباتی که به مقتول وارد کرده بودند محکوم کردند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین