پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:50 - 1399/10/29

زورگیری از نگهبان ساختمان نیمه کاره در نارمک

رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف پرونده سرقت به عنف ساختمانی نیمه کاره و دستگیری سارق زورگیر با همکاری کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ صادق ضرونی بیان داشت: بیست و هشتم خرداد ماه سازنده ساختمانی نیمه کاره به کلانتری ۱۲۷ نارمک تماس و اظهار کرد،  ۲ مرد جوان وارد ساختمان نیمه کاره اش شدند و به زور یک دستگاه موبایل که متعلق به وی بوده و در اختیار نگهبان ساختمان قرار داده بود، از وی زورگیری و از محل گریخته اند.

وی عنوان کرد: تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی و پس از بررسی صحت خبر دریافتی، پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی برای شناسایی ودستگیری متهمان ارجاع و کارآگاهان این پایگاه با بررسی های پلیسی موفق شدند تصویر واضحی از چهره یکی از سارقان را به دست بیاورند.

رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک  ابراز داشت: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و تا کنون به دفعات مختلف روانه زندان شده اند و در نهایت در بررسی های انجام شده آخرین اقامت سارق زورگیر شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی های قضائی تیمی از کارآگاهان به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی انتقال دهند.

سرهنگ ضرونی با اشاره به اینکه متهم در همان بازجویی اولیه به جرم ارتکابی با همکاری همدستش معترف شد، اضافه کرد:  با صدور قرار تامین مناسب متهم برای تحمل کیفر روانه زندان شد و تلاش برای دستگیری متهم متواری کماکان ادامه دارد.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین