پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ10122:46 - 1399/11/02

حادثه برای سردار و جانبازمعروف سپاه +جزییات

دکتر فرامرز رضوی جانباز جنگ تحمیلی و پیشکسوت دفاع مقدس، حین انجام مأموریت در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور به کاروان شهدای انقلاب اسلامی پیوست.

کارگرآنلاین| سرهنگ پاسدار دکتر فرامرز رضوی از پیشکسوتان انقلاب و جهاد در دفاع مقدس که بارها تا پای شهادت نیز پیش رفته بود، اما تقدیر الهی بر آن بود که این «هادی سیاسی ولایتمدار و خستگی‌ناپذیر» در عرصه جهاد روشنگری و بصیرت‌افزایی، حضور داشته باشد، دوشنبه حین انجام ماموریت در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور به دیدار معبود بشتابد و به خیل کاروان شهدای انقلاب اسلامی بپیوندد.

 
به مناسبت شهادت این پیشکسوت جهاد و حماسه، معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی شهادت او را تسلیت گفت. متن کامل پیام این معاونت به شرح زیر است:
مشاهده
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
انالله و اناالیه راجعون
 
شهادت جانباز هشت سال دفاع مقدس سرهنگ پاسدار دکتر فرامرز رضوی را به محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، فرمانده معظم کل قوا، خانواده مکرم ایشان و همه دوستان و هم سنگران ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.
 
شهید رضوی از پیشکسوتان انقلاب و جهاد در دفاع مقدس بود که بارها تا پای شهادت نیز پیش رفته بود، اما تقدیر الهی بر آن بود که این «هادی سیاسی ولایتمدار و خستگی ناپذیر» در عرصه جهاد روشنگری و بصیرت افزایی و در حین انجام ماموریت در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور به دیدار معبود بشتابد و به خیل کاروان شهدای انقلاب اسلامی بپیوندد.
 
شهید رضوی چه در دوران جنگ هشت ساله و چه در مقطع پس از آن هیچ گاه سنگر دفاع از انقلاب و اسلام را رها نکرد و با دلسوزی و مجاهدت بی وقفه، صیانت و پاسداری از ارزش‌ها را وظیفه خود می‌دانست. هم اینک ما برادر عزیز و پرتلاشی را از دست داده ایم که یاد و نام او همواره در دل‌ها باقی خواهد ماند. این حادثه تالم آمیز سکینه و آرامش نمی یابد مگر اینکه خدای متعال مرهمی از صبر و الطاف بی کرانش را به خانواده معظم ایشان و سایر همسنگران ایشان مرحمت نماید که حتما چنین خواهد شد و رب العالمین تفضلات و مراحم خاصه خودش را شامل حال بازماندگان شهید رضوی خواهد نمود.
 
معاونت سیاسی سپاه پاسداران این واقعه غمبار را به همسر و فرزندان شهید رضوی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان و رحیم، علو درجات و هم نشینی با عبادالله الصالحین را برای آن فقید سعید مسئلت می‌نماید. روحش شاد و یادش گرامی باد.
 
معاونت سیاسی
 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
 
منبع: سپاه نیوز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین