پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:30 - 1399/11/06

تعداد دریافت کنندگان واکسن ایرانی کرونا به ۳۵ نفر می‌رسد

مدیر مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران به اخذ مجوز مرحله پنجم آزمایش انسانی واکسن کرونا از کمیته پایش و ایمنی اشاره کرد و گفت: تعداد داوطلبان دریافت کننده واکسن ایرانی کرونا تا پایان هفته به ۳۵ نفر می‌رسد.

به گزارشکارگر آنلاین،  دکتر حامد حسینی افزود: ۲۱ داوطلب در چهار مرحله اول این واکسن را دریافت کردند و با اضافه شدن داوطلبان مرحله پنجم، (۱۴ داوطلب دیگر) در این هفته، مجموع دریافت کنندگان واکسن ایرانی کرونا به ۳۵ نفر می‌رسد.
مدیر مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران اضافه کرد: تعدادی از داوطلبان این مطالعه، دُز دوم واکسن را روز‌های یکشنبه و دوشنبه (۵ و ۶ بهمن) دریافت می‌کنند.
آقای حسینی به وضعیت عمومی ۲۱ داوطلب این طرح اشاره کرد و گفت: حال عمومی این افراد خوب است و مطالعه مسیر تعیین شده در دستورالعمل مصوب را به دقت طی می‌کند.
وی، کل دوره تزریق واکسن داوطلبان اولین مطالعه انسانی مرحله یک واکسن ایرانی کرونا را ۲ ماه اعلام کرد و گفت: ۵۶ داوطلب در این مرحله حضور دارند که طی این مدت واکسن به آن‌ها تزریق می‌شود.
دکتر حسینی افزود: تزریق واکسن به داوطلبان ۲ بار انجام می‌شود به عبارتی تزریق واکسن به آنان در روز‌های صفر و ۱۴ صورت می‌گیرد.

منبع: IRIB NEWS AGENCY | خبرگزاری صدا و سیما
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین