پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:55 - 1399/11/06

قاتلان فراری شهروند فنوجی به آخر خط رسیدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عاملان قتل شهروند فنوجی در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ماموران انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش کارگر آنلاین، سردار احمد طاهری روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره تصادف منجر به فوت در یکی از محلات شهرستان فنوج، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در صحنه تصادف مشاهده کردند که فردی در اثر تصادف با خودروی نیسان دچار آسیب جدی شده و در دم کشته شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان فنوج با توجه به مشکوک بودن صحنه جرم، تحقیقات میدانی و پیگیری‌های پلیس با استفاده از روش‌های علمی کشف جرم، ساختگی بودن صحنه تصادف و علت دیگر مرگ مقتول برای آنان محرز شد.

 وی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی و تخصصی و همکاری معتمدان روستا موفق به شناسایی متهمان که ۲ برادر بودند شدند.

سردار طاهری ادامه داد: در نهایت با تلاش‌های ماموران پلیس آگاهی و با انجام یکسری اقدامات تخصصی مخفیگاه قاتلان در یکی از روستاهای شهرستان فنوج شناسایی و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر ۲ برادر در کمتر از ۲۴ ساعت از ارتکاب قتل دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان که در ابتدا منکر جنایت ارتکابی شدند در نهایت به قتل شهروند فنوجی و نحوه اجرای آن اعتراف کردند و گفتند« به دلیل اختلاف قبلی و مسائل مالی با مقتول با وی درگیر می‌شوند و با سنگ اقدام به ضربه شدید به سر او کرده و پس از بیهوشی متوفی را به ۲۰۰ متر جلوتر نزدیک جاده روستایی در شهرستان می‌برند و شروع به صحنه سازی می‌کنند».

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان و معرفی آنان به مراجع قضایی به مخلان نظم و امنیت هشدار داد: پلیس با تمام توان و اقتدار و اشراف اطلاعاتی اجازه نخواهند داد مجرمان با ارتکاب جرم به هرشیوه و نحوی، آرامش و آسایش عمومی شهروندان را مختل کنند و برابر قانون و با قاطعیت با مجرمان با قاطعیت و سرسخت رفتار می‌کند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین