پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:00 - 1395/02/08

مسئولان به مشکلات کارگران آلومینیوم المهدی رسیدگی کنند

خریدار شرکت آلومینیوم المهدی هرمزآل در جدیدترین اقدام خود اعلام نموده است که بخش زیادی از پرسنل این شرکت باید اخراج شده و پرسنل باقی‌مانده نیز از حقوق شرایط سخت و زیان‌آور محیط کار خارج می‌شوند.

کارگرآنلاین:  به‌دنبال خلف وعده خدیدار شرکت آلومینیوم المهدی و هرمزآل و اعلام این موضوع که بخش زیادی از پرسنل این شرکت بزرگ آلومینیوم می‌بایست اخراج شوند و تعدیل نیرو صورت پذیرد و پرسنل باقی‌مانده نیز از حقوق شرایط سخت و زیان‌آور کار خارج شوند، عصر سه‌شنبه در محل این شرکت به طور گسترده تجمع کرده و درب ورودی این قطب بزرگ آلومینیوم کشور را بستند و خواستار توضیح مسئولین در این خصوص شدند.

حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بندرعباس در جمع معترضین و تجمع‌کنندگان المهدی هرمزآل

شامگاه سه‌شنبه به‌دنبال تجمع گسترده کارگران شرکت آلومینیوم المهدی هرمزآل، علی نیکویی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان بندرعباس در میان تجمع‌کنندگان حاضر شد و با آنان به گفت‌وگو پرداخت.

وی با بیان اینکه مجموعه فرمانداری بندرعباس پیگیر مطالبات پرسنل آلومینیوم المهدی هرمزآل است از کارکنان این شرکت خواست به تجمع خود پایان دهند. کارگران این مجتمع نیز با رد درخواست نیکویی، کماکان درب این شرکت را بسته و اعلام نموده‌اند تا تعیین تکلیف نهایی در خصوص مشکلات به‌وجود آمده، به تجمع خود ادامه خواهند داد.

تجمع آلومینیومی‌ها به شب کشیده شد

از آنجایی‌که مسئولین جواب و پاسخ روشنی به مطالبات کارگران شرکت آلومینیوم المهدی هرمزآل نداده‌اند، این تجمع به شب کشیده و کارکنان این واحد بزرگ تولید آلومینیوم همچنان درب این شرکت را بسته نگاه داشته‌اند.

یکی از کارگران به خبرنگار فارس در این خصوص گفت: ما به دنبال حق خود هستیم و تا اعلان وصول نتیجه، دست از اعتصاب نکشیده و درب کارخانه گشوده نخواهد شد.

وی افزود: در روزهایی که به ما فشار می‌آورند طبق تقویم به هفته کارگر مزین شده است لذا از مسئولین بلندپایه استانی و کشوری می‌خواهیم که در این خصوص از کارگران حمایت کرده و حقوق از دست رفته ما را باز گردانند.

کارگران معترض المهدی هرمزآل نماز جماعت و دعای توسل برگزار کردند

کارگران معترض به دنبال به درازا کشیدن این اعتراض، در محل تجمع اقدام به برگزاری نماز جماعت نموده و برای احقاق حقوق خود و خانواده‌هایشان دعای توسل قرائت کردند و از خداوند سبحان مدد جستند./فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین