پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00008:55 - 1395/03/12

تهدید پیامکی متقاضیان مسکن مهر

بانک مسکن با ارسال پیامکی به متقاضیان مسکن مهر نسبت به عدم پرداخت اقساط واحد تحویل نشده، اخطار و از شروع اقدام قانونی علیه آنها خبر داده است.

کارگرآنلاین: بانک مسکن با ارسال پیامک به شماری از متقاضیان مسکن مهر هشدار داد چنانچه نسبت به پرداخت اقساط واحد تحویل نشده اقدام نکنند، اقدام قانونی علیه آنها به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

در این پیامک آمده است؛ « اخطار فوری از بانک مسکن... پیرو اخطار مورخ 28  اردیبهشت 95 در خصوص اقساط معوق قرارداد شماره .... شعبه شهر جدید پردیس با عنایت به این که علی رغم پیگیری های به عمل آمده و ارسال اخطار، از بازپرداخت مطالبات معوق بانکی خودداری نموده اید، شروع اقدامات قانونی علیه شما تحت بررسی قرار گرفته و به مرحله اجرا رسیده است.

بنابراین لازم است به منظور جلوگیری از اقدامات قانونی بانک که موجب تعلق هزینه های قابل توجه به شما خواهد شد، در اسرع وقت و حداکثر تا روز پنجشنبه 13 خرداد 95 ضمن مراجعه حضوری به شعبه مذکور نسبت به پرداخت اقساط معوق خود اقدام نمایید. دایره حقوقی و اجرائیات بانک مسکن.»

به گزارش تسنیم، بانک مسکن در حالی اقدام به ارسال پیامک تهدید آمیز برای متقاضیان مسکن مهر کرده که هنوز هیچ واحدی به آنها تحویل نشده است. بلکه شرکت عمران شهرهای جدید با وعده تحویل واحدها طی ماه های گذشته متقاضیان را مجاب کرده تا نسبت به فروش اقساطی واحدها و دریافت دفترچه اقساط اقدام کنند.  حال با توجه به این که اساسا واحدی تحویل نشده و متقاضیان همچنان در خانه های استیجاری ساکن هستند عملا نمی توانند اقساط واحد نداشته خود را پرداخت کنند./تسنیم

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین