پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:22 - 1395/04/13

چهار کارگر از زیر آوار یک ساختمان در یزد نجات یافتند

ریزش یک ساختمان در پیش از ظهر یکشنبه در یزد باعث گرفتار شدن پنج کارگر در زیر آوار شد که با تلاش نیروهای آتش نشانی چهار کارگر از زیر آوار این بنا نجات یافتند.

کارگرآنلاین: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت: بر اثر فروریختن ساختمان سه طبقه در حال ساخت در شهر یزد، پنج کارگر در آوار گرفتار شدند که تا کنون با تلاش ماموران آتش نشانی چهار نفر از آنان نجات یافتند و تلاش برای یافتن یک کارگر دیگر ادامه دارد.

سیدعباس میرشمسی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صبح امروز به ستاد فرماندهی آتش نشانی یزد اطلاع داده شد که ساختمانی در حال ساخت در خیابان آیت الله کاشانی فرو ریخته و پنج نفر از کارگران بتن ریز زیر آوار مانده اند.

وی با بیان اینکه ضعف در عملیات بتن ریزی در طبقه سوم این ساختمان منجر به فروریختن سقف شده، افزود: با اعزام 15 نیروی عملیاتی و خودروهای آتش نشانی از ایستگاه های شماره یک، پنج، هفت و 9 به محل مورد نظر، عملیات نجات کارگران آغاز شد و چهار نفر از آنان نجات یافتند.

وی اضافه کرد: یک کارگر دیگر از اتباع خارجی همچنان زیر آواره قرار دارد و جست و جوی نیروهای آتش نشانی برای یافتن این کارگر ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت: این حادثه به مغازه های مجاور هم خسارت وارد کرده است.

میرشمسی تصریح کرد: روزانه بیش از 15 مورد حادثه حریق و آوار در شهر یزد رخ می دهد و برخی انبوه سازان، مجریان و مالکان در ساخت وسازها به موضوع ایمنی اهمیت لازم را نمی دهند.

تلاش برای یافتن کارگر زیر آوارمانده ادامه دارد.

شهر یزد با حدود 99 کیلومتر مربع محدوده 9 ایستگاه آتش نشانی دارد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین