پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:21 - 1395/04/21

لزوم برخورد جدی‌تر دستگاه قضایی با متخلفان فیش‌های نجومی

بانک رفاه کارگران مال افراد خاص شد

یک نماینده کارگری با اشاره به اینکه عزل و بازگرداندن مبالغ فیش‌های نجومی برای برخورد با مدیران متخلف از جمله مدیرعامل بانک رفاه کارگران کافی نیست، گفت: دستگاه قضایی باید این افراد را در دادگاه‌ها محاکمه و آنها را بازخواست کند.

کارگرآنلاین: علی خدایی در رابطه با فیش‌های حقوقی نجومی برخی متخلفان و مدیران دولت و همچنین مدیرعامل برکنارشده بانک رفاه کارگران گفت: برکناری و بازگرداندن مبالغ به بیت‌المال، تنها راه برخورد با این افراد نیست بلکه باید دستگاه قضایی با آنان برخورد جدی‌تری انجام دهد.

وی افزود: موضوع تخلفات در سازمان تأمین اجتماعی به یک دهه گذشته بازمی‌گردد و باید با متخلفان دوره‌های قبل نیز برخورد جدی انجام شود تا هم‌اکنون عده‌ای جرأت دست‌اندازی به بیت‌المال را نداشته باشند.

این نماینده کارگری با اشاره به اینکه از دستگاه قضایی خواستار برخورد جدی‌تر و قاطع با مدیران متخلف دریافتی‌های نجومی هستیم، گفت: صرف برکناری کافی نیست و باید با متخلفان در دادگاه‌ها برخورد جدی تری صورت پذیرد، چرا که این افراد از جایگاه خود سوءاستفاده کرده بودند و دست در جیب و اموال کارگران داشتند.

خدایی با بیان اینکه بانک رفاه کارگران تبدیل به بانک کارفرمایان و عده خاصی شده است، تصریح کرد: ای کاش نام این بانک به نام کارگران نبود چرا که هرگونه تخلفی در آن صورت می‌پذیرد و متأسفانه نام کارگران زحمتکش را به یدک می‌کشد.

وی با بیان اینکه قوانینی برای برخورد قاطع با مدیران متخلف تصویب شود، گفت: اگر قوانینی وجود دارد که دستگاه قضایی با آنان برخورد جدی‌تری انجام دهد، باید به کار گرفته شود.

این نماینده فعال کارگری اینگونه رخدادها در حوزه فیش‌های حقوقی را ایجاد بی‌اعتمادی و سلب اطمینان از فعالیت‌های دولت دانست و تصریح کرد: اگر اکنون با این نوع برخوردها مقابله نشود، در آینده شرایط جامعه بدتر خواهد شد..فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین